زمان خبر:8 ثانیه قبل

تیم Trust Machines سازنده اپلیکیشن بیت کوین و Web3 با موفقیت 150 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است. این بودجه برای گسترش و ارتقاء فناوری شبکه برای ایجاد برنامه های کاربردی برای بیت کوین و Web3 استفاده خواهد شد. سرمایه‌گذارانی مانند Breyer Capital، Digital Currency Group، GoldenTree، Hivemind، و Union Square Ventures از این بودجه حمایت کردند.

Trust Machines با هدف ایجاد یک اکوسیستم قدرتمند بیت کوین از برنامه های کاربردی تحول آفرین در بسیاری از حوزه های مالی، تجاری و اجتماعی است. علاوه بر این، این شبکه همچنین قصد دارد بزرگترین اکوسیستم برنامه های کاربردی بیت کوین و فناوری های پلتفرم زیربنایی را بسازد. از این رو، بیت کوین را گسترش می دهد تا به یک ذخیره ارزشمند و پلتفرمی برای برنامه های کاربردی Web3 تبدیل شود.

جیم بریر(Jim Breyer)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Breyer Capital و سرمایه گذار اولیه فیس بوک اظهار داشت:

“ما معتقدیم که بیت کوین می تواند چیزی بیش از یک ذخیره ارزش باشد. همچنین می‌تواند لایه تسویه حساب و پلتفرم برای وب 3 باشد. Muneeb و JP با برنامه‌ریزی بیت کوین با موارد استفاده مانند برنامه‌های وام دهی و DAO کارهای بزرگی انجام داده‌اند. ما برای حمایت از Trust Machines و ماموریت آنها برای کمک به بیت کوین برای رسیدن به پتانسیل خود هیجان زده هستیم.”

Trust Machines توسط دو دانشمند کامپیوتر دانشگاه پرینستون، دکتر Muneeb Ali و پروفسور JP Singh تأسیس شده است. هر دوی آنها به دنبال بازگشایی واقعی پتانسیل بیت کوین برای برنامه های وب 3.0 هستند و نشان می دهد که ساختن بر روی بیت کوین نه تنها یک گزینه قابل دوام، بلکه یک انتخاب برتر است. علی مدیرعامل Trust Machines است.

مت ژانگ(Matt Zhang)، بنیانگذار Hivemind Capital Partners – شرکت سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری متمرکز بر رمزارزها – توضیح داد،

“در حالی که موسسات و سرمایه‌گذاران خرده‌فروش بیشتری از طریق بیت‌کوین وارد حوزه کریپتو می‌شوند، اکوسیستم برنامه‌های بیت‌کوین هنوز در مراحل ابتدایی خود است. Trust Machines نشان دهنده گسترش قابل توجهی از انواع ابزارهایی است که ما می توانیم برای بیت کوین تصور کنیم که در آن بیت کوین به یک L1 قابل برنامه ریزی با برنامه های web3 ساخته شده برای بیت کوین تبدیل می شود و ما از حمایت از آنها هیجان زده هستیم.”

از سوی دیگر، این شبکه در حال کار بر روی فرصت تبدیل تریلیون دلار بیت کوین به یک دارایی مولد و نه غیرفعال است. این شامل ویژگی هایی مانند ایجاد تقاضای برنامه ای برای بیت کوین و دگرگونی بسیاری از حوزه های مالی، تجاری و اجتماعی خواهد بود. همچنین مدل جدیدی از تعامل، معامله و خلق ارزش را برای همه فراهم می کند.

علی در ادامه گفت:

“با ایجاد پایه اولیه، زمان آن فرا رسیده است که بر روی باز کردن سطح بعدی برنامه ها و فناوری پلتفرم در بیت کوین تمرکز کنیم، پلتفرم ها را برای سرعت، مقیاس و عملکرد بهبود بخشیده و برنامه های بیت کوین را برای صدها میلیون کاربر به واقعیت تبدیل کنیم. به همین دلیل است که Trust Machines را راه‌اندازی کردیم و با حمایت سرمایه‌گذاران فوق‌العاده‌مان، هیجان‌زده‌ایم که این چالش را قبول کنیم.”



منبع