زمان خبر:7 دقیقه قبل

بنیان‌گذار وب سایت سرشناس محتوای ورزشی و فرهنگی ،بارستول اسپورتز(Barstool Sports) ، شخصی که اقرار کرد زمانی نسبت به بیت کوین اطمینان نداشت ، روز جمعه در میان روند نزولی رمزارزها ، در این زمینه صحبت کرد و اعلام کرد که بیت کوین در دنیای سرمایه گذاری ماندگار و متداول خواهد ماند.

دیو پورتنوی(Dave Portnoy) ، در مصاحبه اخیر خود با برنامه فاکس بیزینس، به میزبانی استوارت وارنی(Stuart Varney) عنوان کرد که دارایی بیت کوین خود را با وجود سقوط بازار نمیفروشد و به هولد کردن آنها ادامه می دهد. 

“من در ابتدا 29 بیت کوین خریداری کردم که طی آن ، هم سود و هم ضرر کردم. آنها را زمانی خریدم که ارزش بیت کوین 11000 دلار بود. روز بعد فروختم. من در اینترنت به دلیل این کارم ، مورد تمسخر قرار گرفتم. مردم به می گفتند که من به دلیل ریسک شدید در این بازار ، آنهارا زود میفروشم.”

“پس از آن منتظر نقطه ورود بعدی بودم. سال ها منتظر ماندم.”

گفتنی است که آقای پورتنویدر سال 2020، نخستین خرید خود را در قیمت 11000 دلار انجام داد و بلافاصله پس از ضرر ، آنها را به فروش رساند. پس رشد بیش از 500 درصدی بیت کوین به سقف تاریخی آن، وی از تصمیمات خود اظهار تاسف کرد.

آقای پورتنوی ،جمعه هفته گذشته در توییتی به 2.7 میلیون دنبال کننده اعلام کرد که بالغ بر29.5 بیت کوین را با قیمت متوسط ​​36924 دلار خریداری کرده است که در مجموع 1.09 میلیون دلار ارزش داشتند.

این درحالسیت که بنیانگذار بارستول اسپورتز یک سال پیش عنوان کرد که از ارزهای دیجیتال دوری می‌کند، زیرا بازار را درک نمی‌کند ،اما درحال حاضر دیدگاه برای آقای پورتنوی تغییر یافته است و همانند گذشته است.

“چیزی که من از این بازار آموختم ، این است که بیت کوین بخشی از زندگی ما شده است و ماندگار است. این دارایی دیجیتال به طور قابل توجه پذیرفته شده است، آینده یعنی بیت کوین”

“به نظر من کسی که در سبد سرمایه گذاری خود از این دارایی دیجیتال نداشته باشد ، ابله است.”

درحالی که مجری این برنامه ، آقای وارنی مزایای بلندمدت بیت‌کوین را مورد انقتاد قرار می دهد و معتقد است که این رمزارز بزرگ بیشتر همانند یک ژتون کازینو است تا اینکه به عنوان یک کالای ذخیره ارزش عمل کند.

“اما بیت کوین ماندنگار است زیرا دست اندر کاران بزرگی  در آن سرمایه گذارای کرده اند.”

من رمزارزهای کوچکتری از قبیل SafeMoon (SFM) را خریداری کرده ام. همچنان SafeMoon های خود را هولد می کنم.”

در لحظه نگارش این خبر ، بیت کوین به طرز قابل توجه افزایش یافته است و  با رشد 10 درصدی  با قیمت 41429 دلار  معامله می شود.

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: dailyhodl



منبع