زمان خبر:3 ثانیه قبل

پلتفرم توسعه Web3 Alchemy یک دور جدید سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری را اعلام کرده است که ارزش این شرکت را به ۱۰/۲ میلیارد دلار می رساند، درست بالاتر از آستانه دکاکورن.

آخرین دور تامین مالی توسط شرکت سرمایه گذاری Lightspeed همراه با Silver Lake، یک شرکت سهامی خاص آمریکایی رهبری شد. دور سرمایه‌گذاری Alchemy همچنین شاهد مشارکت سرمایه‌گذاران اصلی قبلی نیز بود.

همانطور که Cointelegraph قبلاً در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر) گزارش کرده بود، Alchemy پس از یک دور جمع آوری سرمایه ۲۵۰ میلیون دلاری سری C به رهبری Andreessen Horowitz به ارزش ۳/۵ میلیارد دلاری دست یافت. از ماه اکتبر (مهر)، Alchemy رشد سه برابری در تعداد ابتکارات Web3 در حال ساخت بر روی پلتفرم خود را گزارش کرده است.

یکی دیگر از دلایل رشد انفجاری Alchemy، افزایش ارزش تراکنش های زنجیره ای سالانه آن است. ارزش تراکنش ها در حال حاضر ۱۰۵ میلیارد دلار در مقایسه با ۴۵ میلیارد دلار قبل از سرمایه گذاری تحت رهبری Horowitz است. نیکیل ویسواناتان (Nikil Viswanathan)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Alchemy افزود:

در سال ۲۰۲۲، ما تعهد خود را برای برآوردن نیازهای توسعه‌دهندگان در مکان‌های بیشتر دوچندان کرده و باز کردن پتانسیل Web3 را آسان‌تر از همیشه می‌کنیم.

بر اساس این اطلاعیه، Alchemy همچنین افزایش ۶۰۰۰ درصدی در تعداد تماس های روزانه API از برنامه های Web3 متصل به این پلتفرم را گزارش کرده است. این شرکت قصد دارد بودجه جمع آوری شده را برای گسترش پذیرش Web3 هدایت کند.

برخی از اهداف آن در این زمینه شامل راه اندازی Web3 University – یک منبع آموزشی باز برای یادگیری Web3 و Alchemy Ventures است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: cointelegraph



منبع