زمان خبر:5 ثانیه قبل

طرفداران ورزش و ورزش های الکترونیکی( esports) به زودی تبلیغات رمزارزی بیشتری را در طول بازی ها مشاهده خواهند کرد زیرا Terra با تیم Washington Nationals MLB همکاری می کند و صرافی رمزارزی Bitstamp اکنون با سازمان ورزش های الکترونیکی Immortals همکاری می کند.
ترا (LUNA) دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار و بلاکچین است که استیبل کوین UST را تولید می کند. این پروژه توسط یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) اداره می شود که اکنون شریک رسمی واشنگتن ناسیونال است.
جامعه ترا مبلغ 38.2 میلیون دلار را در ایالات متحده آمریکا طی پنج سال آینده برای تضمین این معامله متعهد کرد. این مشارکت توسط بنیانگذار ترا، Do Kwon در 1 فوریه(12 بهمن) از طریق پلتفرم حاکمیتی جامعه پیشنهاد شد.
به عنوان بخشی از این مشارکت، برنامه‌هایی وجود دارد که به هواداران در بازی‌ها اجازه می‌دهد تا اوایل فصل آینده با UST در استادیوم خانگی تیم، Nationals Park، خرید کنند.
این تیم همچنین علائم Terra را در اطراف Nationals Park در طول بازی ها نمایش می دهد و یک مجموعه ویدیویی پنج قسمتی برای تبلیغ Terra تولید خواهد کرد.
نزدیک به 1.5 میلیون هوادار در طول فصل 2021 در بازی های ملی حضور داشتند. انتظار می‌رود که با برداشته شدن محدودیت‌های کووید19، این تعداد به بالای ۲ میلیون برسد و به Terra بیشتر در معرض دید قرار بگیرد.

جامعه Terra به FTX می‌پیوندد و به عنوان یک لباس رمزارزی بزرگ از تیم‌های ورزشی حرفه‌ای آمریکایی حمایت مالی می‌کند.
صرافی ارز دیجیتال Bitstamp مستقر در بریتانیا در 9 فوریه(20 بهمن) اعلام کرد که با سازمان ورزش های الکترونیک رقابتی Immortals مستقر در ایالات متحده همکاری می کند.
در این قرارداد Bitstamp و Immortals در سه زمینه از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) برای طرفداران همکاری خواهند کرد.
Immortals تیمی از تولیدکنندگان محتوا را راه‌اندازی می‌کند که به عنوان سفیران برند Bitstamp خدمت می‌کنند و «جریان‌های تعاملی، محتوای سفارشی، و هدایای انحصاری را ارائه می‌کنند که رمزارز و بازی را با هم ترکیب می‌کنند».

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع