زمان خبر:5 ثانیه قبل

بلاک چین اثبات سهام عمومی Concordium رسماً فهرست دارایی دیجیتال بومی خود، توکن CCD، را در صرافی های Bitfinex و BitGlobal اعلام کرد. این توکن ابتدا در پلتفرم Bitfinex در تاریخ 10 فوریه 2022(21 بهمن) در ساعت 10:00 CET معامله می شود. پس از آن، BitGlobal که معاملات خود را در 11 فوریه 2022 در ساعت 10:00 CET آغاز می کند، دنبال می شود.

معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در Bitfinex و BitGlobal می‌توانند CCD را در برابر BTC، ETH و USDT معامله کنند. در ابتدا، توکن را فقط می توان تحت دسته معاملات اسپات معامله کرد. علاوه بر این، فهرست CCD در این دو صرافی تازه شروع کار است. این شبکه قصد دارد دسترسی خود را به صرافی های بیشتر در این فضا گسترش دهد تا نقدینگی بیشتری را برای همه کاربران خود در سراسر جهان فراهم کند.

در همین حال، سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس، CCD را به عنوان توکن پرداخت طبقه بندی کرده است. این بدان معناست که CCD برای تسویه زنجیره ای تراکنش ها، وثیقه سازی و سایر موارد استفاده قابل استفاده در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) مناسب است.

از سوی دیگر، بلاک چین Concordium یک روش یکپارچه و ایمن برای تراکنش پرداخت ها را ارائه می دهد. توکن بومی شبکه برای پرداخت هزینه تراکنش به گره های اعتبارسنجی که تراکنش ها را پردازش می کنند و شبکه را ایمن می کنند استفاده می شود. همچنین برای تامین برخی از ویژگی‌های شبکه که بر روی تنظیم‌شده DeFi، فین‌تک غیرمتمرکز و نوآوری تمرکز دارند، استفاده خواهد شد.

همچنین، شبکه به توسعه فناوری خود ادامه خواهد داد تا بهترین تجربه کاربری را برای همه سرمایه گذاران خود در سراسر جهان ارائه دهد. در واقع، بنیاد کنکوردیوم با هدف توسعه و اجرای یک ساختار حکمرانی منصفانه که اجازه می دهد پروژه در طول زمان تکامل یابد. از این رو، دارندگان CCD در نهایت قدرت رای گیری زنجیره ای در حکومت غیرمتمرکز کنکوردیوم خواهند داشت.

Bitfinex و BitGlobal برخی از صرافی های قابل اعتماد در این فضا هستند. این صرافی ها دارای موارد زیادی هستند که می تواند برای کاربران در سفر تجاری آنها مفید باشد. در نتیجه، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم‌ها، تجربه تجارت CCD انعطاف‌پذیری داشته باشند.



منبع