زمان خبر:2 ساعت قبل

وزارت خزانه داری ایالات متحده در نامه ای که روز جمعه به گروهی از سناتورها ارسال کرد، نشان داد که استخراج کنندگان و سهامداران کریپتو با تعهدات گزارش مالیاتی که برای صرافی ها اجرا می شود، مواجه نخواهند شد.

این نامه به نگرانی‌های صنعت رمزارزها مبنی بر اینکه قانون سرمایه‌گذاری زیرساختی در مشاغل سال گذشته، بار گزارش‌دهی مالیاتی نامناسبی را بر نهادهایی مانند ماینرها و سهامدارانی که مستقیماً با مشتریان معامله نمی‌کنند، تحمیل می‌کند، می‌پردازد. این الزامات، کارگزاران را ملزم به جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد مشتریان و معاملات آن ها می کند.

فعالان در این صنعت خاطرنشان کردند که استخراج‌کنندگان، سهامداران و سایر طرف‌ها معمولاً به اطلاعات مشتریانی که صرافی‌ها هنگام تسهیل تراکنش‌ها دارند، دسترسی ندارند. ممکن است رعایت یک سری از تعاریف مشترک برای برخی از نهادها غیرممکن باشد. نامه وزارت خزانه داری، که نسخه ای از آن توسط CoinDesk به دست آمده است، نشان می دهد که تعریف توسعه یافته محدود به طرف هایی است که قبلاً این اطلاعات را جمع آوری کرده اند.

در این نامه آمده است: “مقررات موجود، تعهدات گزارش کارگزاری را فقط برای فعالانی که به صورت مستقیم در معاملات بازار فعالیت می‌کنند، تحمیل می‌کند که دسترسی آن ها به اطلاعات مربوط به فروش اوراق بهادار توسط مالیات دهندگان را فراهم می‌کند.”

بر اساس این نامه که توسط جاناتان دیویدسون (Jonathan Davidson)، دستیار وزیر خزانه داری در امور قانونگذاری نوشته شده است، “نظر این وزارتخانه این است که الزامات گزارش دهی برای کارگزاران و صرافی ها در نظر گرفته شده است، نه فعالان فرعی که نمی توانند به اطلاعات مفید برای IRS (سرویس درآمد داخلی) دسترسی پیدا کنند.”

وزارت خزانه داری همچنین قصد دارد “تفاوت های قابل توجه” بین اوراق بهادار سنتی مورد حمایت کارگزاران و دارایی های دیجیتال را تجزیه و تحلیل کند. دیویدسون اضافه کرد که وزارت خزانه داری قصد دارد مقررات پیشنهادی را صادر کند که منعکس کننده نحوه تعریف یک کارگزار باشد، مشابه فرآیند قوانینی که برای سایر مقررات اجرا شده توسط آژانس های فدرال دنبال می کند. این فرآیند به عموم مردم و شرکت کنندگان در صنعت فرصتی برای اظهار نظر می دهد.

گروهی از نمایندگان ایالات متحده ماه گذشته در نامه‌ای به جانت یلن، وزیر خزانه‌داری، تعریف لایحه زیرساختی “کارگزاری” را به چالش کشیدند و گفتند که این تعریف با اکوسیستم رمزارزها ناسازگار است.

 

 

اين مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئوليت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: Coindesk



منبع