زمان خبر:3 ثانیه قبل

طبق یک پست وبلاگی، صرافی غیرمتمرکز Minswap مستقر در کاردانو یک بازرسی امنیتی خارجی را با همکاری آزمایشگاه نوآوری نرم افزار Tweag، که بر توسعه Haskell تمرکز دارد، تکمیل کرده است.

بازرسی قرارداد هوشمند معمولاً امکان شناسایی و حذف مشکلات را فراهم می کند.

بازرسی انجام شده توسط Tweag به شناسایی ۱۳ آسیب پذیری پس از جستجوی انبوهی از مشکلات مانند ضرب نادرست، جمع آوری نادرست، حملات به سرویس و غیره کمک کرده است.

این تیم گزارش مفصلی را منتشر خواهد کرد که تمام مسائل شناسایی شده را پوشش می دهد.

Minswap، اولین صرافی غیرمتمرکز چند استخری در بلاک چین کاردانو، آخرین شبکه آزمایشی عمومی خود را که «The Laminar Flight Test mission» نام دارد، در اواخر ژانویه (اوایل بهمن) راه‌اندازی کرد.

در اوایل سپتامبر (اواسط شهریور)، Minswap اولین برنامه مالی غیرمتمرکز بود که در شبکه آزمایشی عمومی کاردانو فعال شد، که تنها دو هفته قبل از راه‌اندازی قراردادهای هوشمند در شبکه اصلی اتفاق افتاد. با این حال، این برنامه پس از اینکه کاربران شروع به دریافت خطا در هنگام مبادله رمزارزها به دلیل به مشکل همزمانی کردند، با انتقاد شدید روبرو شد. این موضوع باعث شد بسیاری از منتقدان قابلیت بلاک چین کاردانو را که از مدل EUTXO استفاده می کند، زیر سوال ببرند.

این DEX در یک پست وبلاگی مخالفان را متهم به FUD کرد و ادعا کرد که در حال کار بر روی حل این مشکل است.

Minswap تنها صرافی غیرمتمرکز برجسته در بلاک چین کاردانو نیست. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، SundaeSwap نسخه بتای خود را در اواخر ژانویه (اوایل بهمن) پس از اعلام تکمیل بازرسی امنیتی با همکاری Runtime در شبکه اصلی کاردانو راه اندازی کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: u.today



منبع