زمان خبر:14 دقیقه قبل

بنجامین کوئن (Benjamin Cowen)، تحلیلگر محبوب رمزارزها، می‌گوید که در حال بررسی اتریوم (ETH) است تا مشخص کند آیا این پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو دارای آن چیزی است که برای ذخیره ارزش لازم است یا خیر.

در یک مصاحبه جدید در کانال رمزارزی InvestAnswers، کوئن می‌گوید در حالی که بسیاری از سرمایه‌گذاران طلا را ذخیره‌ای از ارزش می‌دانند، اما او تأکید می‌کند که این فلز گرانبها در دهه گذشته تقریباً ثابت مانده است.

“مردم وقتی می گویند ذخیره ارزش به چه معناست؟ منظور شما این است که می خواهید قیمت آن دارایی ثابت بماند و ارزش خود را ذخیره کند یا می خواهید که ارزش آن افزایش پیدا کند؟”

این یکی از چیزهایی است که در توییتر درباره طلا می بینیم. سرمایه‌گذاران زیادی طلا را دوست دارند زیرا از نظر تئوری ذخیره‌ای از ارزش است، اما مشکل این است که در یک دهه هیچ کاری انجام نداده است، بنابراین در حالی که قیمت آن همان قیمتی است که ۱۰ سال پیش بوده، اما ارزشی ندارد و این بیشتر به دلیل تورم است.

این تحلیلگر ارزهای دیجیتال استدلال می کند که اتریوم در واقع ذخیره ارزش بهتری نسبت به طلا است زیرا ارزش اتریوم در ۱۲ ماه گذشته نزدیک به ۵۰ برابر افزایش یافته است. 

“من فکر می‌کنم اتریوم با گذشت زمان مانند بیت‌کوین روند صعودی خواهد داشت. تا زمانی که شما افق زمانی مناسبی داشته باشید و تعریف شما از ذخیره ارزش این نباشد که به طور یکنواخت افزایش یابد، تعریف واقعی «ذخیره‌ی ارزش» اعمال می‌شود.

اگر به آن انعطاف پذیری بدهید که گهگاهی افت کند، فکر می کنم منطقی است. شما واقعا نمی توانید انتظار داشته باشید که چیزی از ۱۰۰ دلار به ۴۸۰۰ دلار افزایش یابد، یعنی در یک سال ۴۸ برابر شود و عقب نشینی نداشته باشد.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: dailyhodl



منبع