زمان خبر:12 دقیقه قبل

شرکت زیرساخت بلاک چین،فایربلاکز(Fireblocks) ،به عنوان بخشی از تلاش بیشتر برای گسترش قابلیت های پرداخت خود برای بخش ارزهای دیجیتال، خرید First Digital، یک پلتفرم پرداخت پایدار و دارایی دیجیتال را نهایی کرده است.
این اکتساب به Fireblocks منابع اضافی می دهد تا ارائه دهندگان خدمات پرداخت را قادر به خرید ارزهای دیجیتال و پذیرش پرداخت در دارایی های دیجیتال کند که به طور بالقوه در را برای موارد استفاده گسترده تر برای فناوری در حال ظهور باز می کند. طبق گفته Fireblocks، امروزه تجار مشتاق به ادغام پرداخت‌های رمزارزهستند، اما هزینه‌های بالای یکپارچه‌سازی کیف پول و بررسی دستی «مشتری خود را بشناسید» و غربالگری مبارزه با پول‌شویی مانع از پذیرش آن می‌شوند.
از طریق خرید فرست دیجیتال(First Digital)، Fireblocks قصد دارد تا اوایل بهار امسال، پشتیبانی از گزینه‌های پرداخت بین کسب‌وکار، تجارت به مصرف‌کننده و بین‌مرزی را از طریق USDC، Celo و سایر استیبل‌کوین‌ها گسترش دهد. مایکل شالوف(Michael Shaulov)، مدیر عامل فایربلاکز، به کوین تلگراف گفت این خدمات از طریق مجموعه ای از ابزارها از طریق API ها ارائه می شود که راه آسانی برای اجرای تراکنش ها، مدیریت خزانه داری و انطباق ارائه می کند.
در حالی که شرایط معامله به طور عمومی فاش نشده است، کوین تلگراف دریافته است که طبق گزارش ها، فایر بلاکز 100 میلیون دلار برای خرید First Digital پرداخت کرده است.
اگرچه Fireblocks تنها از سال 2017(1396) شروع به کار کرده است، اما این شرکت پس از جمع آوری 799 میلیون دلار در چندین سری مالی، با پول نقد مواجه است. در ژانویه(دی 1400)، این شرکت 550 میلیون دلار سرمایه در سری E جذب کرد و ارزش آن را به 8 میلیارد دلار رساند.

همچنین در سال 2017(1396) تأسیس شد، تمرکز اصلی First Digital بر روی ایجاد زیرساخت های پرداخت پایدار و ارائه به بازرگانان برای پذیرش پرداخت های رمزارزی شده بود. Shaulov فرست دیجیتال را به عنوان یک “پیشرو در ارائه راه حل های پرداخت پایدار مبتنی بر API” توصیف کرد.
تلاش‌ها برای عادی‌سازی پرداخت‌های کریپتو در حال حاضر در حال انجام است، اگرچه چالش‌های پیچیده نظارتی مانع از پیشرفت شده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع