زمان خبر:9 دقیقه قبل

رمزارز ریپل (XRP) از 12 فوریه(23 بهمن) تا به حال ، دو سقف قیمتی بالاتر و سه کف قیمتی پایین تر شکل داده است. اتصال این نقاط نوسانی با استفاده از خطوط روند منجر به شکل گیری یک الگوی کنج صعودی می شود. این الگوی تکنیکال افت 9.6 درصدی ریپل به سمت تارگت 0.756 دلاری را پیش‌بینی می‌کند که با اندازه‌گیری فاصله بین نخستین کف و سقف نوسانی و افزودن آن به نقطه شکست در 0.836 دلار حاصل می شود.

بنابراین، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت XRP به سمت سطح 0.756 دلاری کاهش یابد، جایی که خریداران حاشیه ای می توانند به بازار وارد شوند و از این رمزارز جمع آوری کنند. روند صعودی حاصل شده،  ریپل را در مسیر صعود به سمت مقاومت 0.866 دلاری قرار می دهد و قیمت می تواند به نخستین استخر نقدینگی در بالای 0.917 دلار برسد.

با عبور ریپل از این ناحیه ، بازارگردان ها این آلت کوین را به سطح 1 دلاری میرسانند. در مجموع ، XRP طی این سناریو ، 35 درصد رشد می کند.

نمودار 6 ساعته جفت ارز XRP/USDT

علیرغم اینکه شرایط برای ریپل صعودی به نظر میرسد ، اما از دست رفتن حمایت 0.756 دلاری ، ریپل را به سطح 0.679 دلاری میرساند. XRP می تواند طی یک سناریوی نامحتمل برای آغاز روند صعودی خود از سطح 0.679 دلاری جهش یابد.

با این حال، در صورتی که کندلی شش ساعته زیر 0.679 دلار بسته شود، سناریوی گاوی باطل خواهد شد و این آلت کوین در مسیر افت به سمت سطح 0.546 دلاری قرار می گیرد.

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: fxstreet



منبع