زمان خبر:3 ثانیه قبل

جمهوری جزایر مارشال (RMI) گفته است که به سازمان های غیرمتمرکز خودمختار (DAO) اجازه می دهد تا به عنوان اشخاص حقوقی در این کشور ثبت نام کنند. این حرکت، که با تصویب اخیر قانون نهادهای غیرانتفاعی 2021 انجام شده است، این امکان را برای DAO ها (به رسمیت شناختن سیستم حقوقی بین المللی) فراهم می کند.

طبق یک انتشار رسانه ای اخیر، جزایر مارشال قبلاً یک سازمان داخلی به نام MIDAO Directory Services را ایجاد کرده است تا به DAO ها کمک کند به عنوان اشخاص حقوقی در جزایر مارشال ثبت نام کنند. بیانیه رسانه ای اضافه می کند که MIDAO در ادغام موفقیت آمیز Shipyard Software’s Admiralty، نهادی که “صرافی های غیرمتمرکز را برای انواع خاصی از معاملات، معامله گران و ابزارها” آماده می کند، مشارکت داشته است.

در بیانیه ی رسانه ای توضیح داده شده است: “سوابق RMI در مورد انطباق با مقررات و قضاوت قانونی عادلانه در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است، و این کشور موقعیت خوبی برای تبدیل شدن به مقر اصلی DAO ها در جهان دارد.”

انتخابی مطمئن برای DAOها

مشابه ایالت Delaware ایالات متحده، جزایر مارشال در بیانیه ای اعلام کرد که تلاش می کند “انتخاب واقعی برای DAOهایی شود که علاقه مند به ثبت قانونی سازمان خود هستند.”

در همین حال، بیانیه رسانه‌ای همچنین به نقل از بابی مولر (Bobby Muller)، رئیس و یکی از بنیان‌گذاران MIDAO می‌پردازد که اذعان می‌کند: DAO‌ها “فرصتی عظیم برای مردم فراهم می‌کند تا به شیوه‌ای کارآمدتر و راحت تر سلسله مراتب ها را سازماندهی کنند.” به گفته مولر، این کشور جزیره ای تصمیم خود را برای به رسمیت شناختن DAOها به عنوان “لحظه ای منحصر به فرد برای رهبری در این فضای بحرانی” می بیند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: news.bitcoin.com



منبع