زمان خبر:2 دقیقه قبل

سندیکای پروتکل(Syndicate) سرمایه‌گذاری مبتنی بر بلاک چین ادعا می‌کند که 10 درصد از تمام سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) موجود در پلتفرم آن در کمتر از سه هفته فعالیت ایجاد شده‌اند.
Syndicate یک پلتفرم ایجاد DAO است که سرمایه گذاری هایی را از A13Z و Coinbase Ventures انجام داده است.
ویل پپر(Will Papper)، یکی از بنیانگذاران Syndicate امروز به کوین تلگراف توضیح داد که این پروژه 450 باشگاه سرمایه گذاری را به عنوان DAO ایجاد کرده است که بر اساس معیارها و ارقام DeepDAO فقط کمی بیش از 10% “بهترین تخمین” از 4227 دائو موجود است که در فوربس گزارش شده است.

DeepDAO یک ابزار تحلیلی است که سازمان های غیرمتمرکز را ردیابی می کند.
هجوم سریع سازمان‌های جدید در Syndicate نشان می‌دهد که ساختار مدیریت DAO از زمان معرفی گسترده آن‌ها به جریان اصلی رمزارزی در چند سال پیش محبوبیت پیدا کرده است. در حال حاضر، دو DAO برتر BitDAO (BIT) و یونی سواپ (UNI) هستند. Uniswap DAO در سال 2020(1399) و BitDAO در سال 2021(1400) تشکیل شد. آنها اکنون دارای 4.4 میلیارد دلار وجوه خزانه هستند.
جمهوری جزایر مارشال این هفته اولین کشور مستقلی بود که DAO ها را به عنوان اشخاص حقوقی به رسمیت شناخت.
هدف اعلام شده سندیکای دموکراتیک کردن سرمایه گذاری با اجازه دادن به گروه ها برای ایجاد ساختارهای سرمایه گذاری غیرمتمرکز است. این فرآیند روی زنجیره را خودکار می کند و به هر کسی اجازه می دهد تا یک DAO سرمایه گذاری را در کمتر از یک دقیقه فقط با هزینه تراکنش راه اندازی کند. DAO ها همچنین می توانند ابزارهای انطباق را وصل کنند تا به حفظ همه چیز مطابق با مقررات کمک کنند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع