زمان خبر:1 ساعت قبل

تیم Exotic Markets پروتکل محصولات ساختارهای انعطاف پذیر خود را به بلاک چین سولانا اعلام کرد. این تیم یک نسخه آلفا از پروتکل را از طریق راه اندازی پلتفرم DevNet ،در 18 فوریه(29بهمن)، معرفی کرد.

این تیم به CoinQuora گفت که آنها محصولاتی را که قبلاً هرگز دیده نشده بودند به صنعت DeFi خواهند آورد. برخی از این محصولات همانطور که توسط آنها ذکر شده است عبارتند از: انباشته کننده ها(Accumulator)، محصولات دو ارزی و worst-of options.

ویژگی Accumulator برای کسانی که ترجیح می دهند سبد سهام خود را متنوع کنند، گزینه خرید توکن با قیمت کمتر را ارائه می دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند توکن خود را واریز کنند و بازدهی مرتبط با عملکرد توکن سپرده شده با اسکناس‌های ارز دوگانه دریافت کنند.

این بدان معنی است که کاربران می توانند از طریق رویکرد خود به آرایه های مختلف پرداخت در DeFi دسترسی داشته باشند. اساساً، کاربران Exotic Markets می‌توانند از طریق پنج توکن DevNet که تیم، پس از راه‌اندازی پلتفرم منتشر می‌کند، روی این محصولات سرمایه‌گذاری کنند. نکته قابل توجه، راه اندازی DevNet یک تابلوی امتیازات بلادرنگ را معرفی می کند تا به کاربران کمک کند عملکرد خود را پیگیری کنند.

همچنین، کاربران می‌توانند هر زمان که بخواهند توکن‌های خود را تعویض کنند. این تیم خاطرنشان می کند که این یک جنبه حیاتی از چشم انداز بازارهای عجیب و غریب است زیرا پنج توکن، یعنی BTC، SOL، SRM، RAY و USDC در مرحله اولیه پشتیبانی خواهند شد.

به علاوه، Exotic Markets با کیف پول های محبوب Solana از جمله Phantom و Solflare سازگار است. همچنین یک سیستم ضد تقلب برای جلوگیری از اتصال چندین کیف پول توسط کاربران تعبیه خواهد شد. 

به گفته این تیم، بهترین و بدترین عملکرد هر دو، جایزه NFT دریافت خواهند کرد. این کوپن‌های NFT پس از راه‌اندازی شبکه اصلی Exotic Markets برای توکن‌های EXO قابل بازخرید هستند.

فعال ترین کاربران پلتفرم برای شانس برنده شدن کوپن های NFT در قرعه کشی خوش شانسی شرکت خواهند کرد. کاربران می توانند اشکالات را از طریق یک راه حل گزارش زنجیره ای گزارش دهند.

ممیزی پروتکل Exotic Markets نیز در مارس 2022(اسفند)، توسط شرکت امنیت سایبری بلاک چین، Halborn انجام خواهد شد. پس از آن، شبکه اصلی Exotic Markets در پایان ماه راه اندازی می شود.

پیش از این، Exotic Markets پنج میلیون دلار در یک دور سرمایه گذاری خصوصی جمع آوری کرده بود. فروش توکن خصوصی شاهد مشارکت سرمایه گذارانی از جمله Multicoin، Ascensive Assets، Animoca Brands، Morningstar Ventures و دیگران بود.



منبع