زمان خبر:21 ثانیه قبل

پذیرش انبوه بیت کوین موضوعی است که به مرور زمان تقویت شده و همانطور که جهان با این واقعیت مواجه شده است، موسسات مالی سنتی نیز به مرور به سمت این دارایی دیجیتال گرایش پیدا کرده اند. ماریون لابور (Marion Laboure)، تحلیلگر دویچه بانک، بار دیگر اظهار داشت که بیت کوین می تواند به “طلای دیجیتال قرن بیست و یکم” تبدیل شود، اما در شرایط فعلی، آن را به عنوان یک ذخیره ارزش قابل اعتماد تلقی نمی کند و انتظار دارد در آینده نزدیک این بازار حتی شاهد نوسانات بیشتری باشد.

این تحلیگر با اشاره به این که بیت کوین را وسیله ای مناسب برای پرداخت نمی داند، اذعان داشت که این دارایی به دلیل بی ثابتی زیاد خود نمی تواند ویژگی های کاهش تورم را داشته باشد. با این حال، وی معتقد است که این ارز دیجیتال می تواند در آیند به یک دارایی امن تبدیل شود و نقش “طلای دیجیتال” را ایفا کند، زیرا “مردم همیشه به دنبال دارایی هایی بوده اند که توسط دولت ها کنترل نمی شود” و طلا برای قرن ها چنین نقشی را ایفا کرده است. اکنون بیت کوین به طور بالقوه می تواند به «طلای دیجیتال قرن بیست و یکم» تبدیل شود.

لابور با مقایسه بیت کوین و اتریوم، با اشاره به ارزش بالاتر بیت کوین، اتر را “نقره دیجیتالی” نامید که به دلیل کاربردهای فراوان و موارد استفاده آن با استناد به امور مالی غیرمتمرکز و NFTها می تواند در آینده جایگاه ویژه ای در بازار کسب کند.

لابور در انتهای سخنان خود اضافه کرد که «مشکل اصلی ارزهای دیجیتال فقدان مقررات در این حوزه است». این مسئله مانع از آن شده است که بسیاری از سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارها با اطمینان خاطر به این بازار نزدیک شوند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: bitcoinist



منبع