زمان خبر:15 دقیقه قبل

وزارت دارایی روسیه تدوین دو لایحه جدید را برای تنظیم جامع رمزارزها و فعالیت های مرتبط در این کشور آغاز کرده است. وزارت خزانه داری یک قانون جدید “در مورد رمزارزها” و یک لایحه برای اصلاح سایر قوانین مرتبط با آن ها پیشنهاد می کند.

به گفته پورتال فدرال روسیه، متون پیش نویس قوانین نظارتی هنوز منتشر نشده است. خبرگزاری RBC گزارش داد، رایزنی ها آغاز شده و تا 18 مارس (27 اسفند) ادامه خواهد داشت. این اعلامیه پس از آن منتشر شد که در اوایل ماه جاری وزارت دارایی و بانک مرکزی روسیه موظف شدند تا قانون جدید رمزارزها را تا 18 فوریه (29 بهمن) آماده کنند.

این دو موسسه بر سر آینده ارزهای رمزنگاری شده در روسیه با هم اختلاف داشتند، CBR برای ممنوعیت طیف گسترده ای از عملیات رمزارزی، از جمله انتشار، تجارت و استخراج معتقد بود، در حالی که Minfin برای قانونی شدن تحت قوانین سختگیرانه لابی کرده، دولت فدرال طرحی را برای تنظیم فضای کریپتو بر اساس مفهوم خزانه داری تصویب کرده است.

در همین حال، رسانه‌ها فاش کردند که بانک مرکزی روسیه پیشنهادهای قانونی خود را برای جلوگیری از صدور، گردش و استفاده در پرداخت‌ها در فدراسیون روسیه آماده کرده است. به گزارش ریانووستی، رگولاتور بر اعمال جریمه تا 1 میلیون روبل (13000 دلار) برای نقض این محدودیت ها اصرار دارد.

به نقل از منبعی از صنعت مالی، پیش نویس قوانین بانک مرکزی در اختیار وزارت دارایی قرار گرفته است. در یادداشتی توضیحی، مقام پولی متذکر می شود که مجازات ها باید برای اشخاص و افراد دخیل در عملیات ممنوعه اعمال شود.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: news.bitcoin.com



منبع