زمان خبر:2 دقیقه قبل

در طول 12 ماه گذشته، ارزش دارایی های متاورس شاهد افزایش ملموسی بوده است زیرا پروژه های دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین مانند Decentraland، The Sandbox، Axie Infinity و Illuvium با تقاضای قابل توجهی روبرو شده اند. زمین‌های متاورس، آپارتمان‌ها، پنت‌هاوس‌ها و عمارت‌ها با قیمت های چهار تا هفت رقمی فروخته می‌شوند.

این هفته، پروژه‌ وب لند (Webbland)، که خود را «متاورس پیکسلی تعامل پذیر» می‌نامد، در این هفته 3.6 میلیون دلار فروش داشته و 126.24 درصد افزایش را نسبت به هفته قبل نشان داده است. به این ترتیب، وب لند از نظر فروش هفت روزه خود در جایگاهی بالاتر از Farmers World و درست زیر Sheet Fighter قرار گرفته و اکنون جایگاه سی و سوم را به خود اختصاص داده است.

این پروژه شبیه به The Sandbox و Decentraland بوده و به بازیکنان اجازه می‌دهد زمین داشته باشند، به NFT مجهز شوند، ماموریت‌هایی را کامل و در این فضا کاوش کنند. وب لند یک بازی نقش آفرینی آنلاین و چند نفره است و بازیکنان آواتارهایی دارند که می توانند زمین هایی را در دنیای مجازی خریداری کنند.

معیارها نشان می دهد که در حال حاضر، 1067 کیف پول فعال در وب لند وجود دارد. قیمت کف پروژه در Opensea معادل 1.7 اتر یا 4464 دلار است.

به نظر می رسد روند فروش املاک مجازی با قیمت های گزاف در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، زیرا تعداد بی شماری از املاک متاورس حتی از املاک و مستغلات فیزیکی نیز ارزشمندتر شده اند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع