زمان خبر:11 دقیقه قبل

بر اساس ربات ردیابی تراکنش Whale Alert، چند ساعت پیش فعالیت غیرمعمول کیف پول‌های بزرگ XRP روی زنجیره مشاهده و ۳۰ میلیون دلار از این رمزارز در عرض چند دقیقه جابه‌جا شد.

طبق توییت‌ها، دو تراکنش مرتبط با صرافی Bitstamp در ۲۲ فوریه (۳ اسفند) ظاهر شد. همانطور که صفحه تراکنش ها نشان می‌دهد، این کیف پول ناشناخته ۲۰ میلیون XRP به ارزش ۱۴/۲ میلیون دلار را در زمان تراکنش منتقل کرده است.

کیف پول ناشناخته ای که تعداد زیادی وجوه را به Bitstamp منتقل کرد در حال حاضر تنها ۴۵ XRP دارد و به احتمال زیاد به صرافی Bitstamp گره خورده است، زیرا دائماً تعداد زیادی تراکنش از این صرافی دریافت می کند و با کیف پول های XRP دیگر در تماس نیست.

تراکنش دوم از صرافی Bitstamp به کیف پول ناشناس دیگری انجام شد که در حال حاضر دارای ۱۱۱ میلیون XRP است و یا متعلق به یک صرافی است یا یک نهنگ ناشناس بزرگ که به طور فعال در صرافی Bithumb معامله می کند.

عملکرد بازار XRP
به دنبال روند کلی در بازار ارزهای دیجیتال، XRP حداقل ۱۷ درصد از ارزش قبلی خود را از دست داده است. شرایط ناگوار بازار باعث شد که این رمزارز برای دومین بار از تابستان ۲۰۲۱ به زیر ۰/۷ دلار سقوط کند.

در حالی که اکثر فعالان بازار قیمت این دارایی را پایین می آورند، اما XRP همچنان توانسته از فشار فروش قابل توجهی که قبلا در بازار وجود داشت عبور کند. از ۳ فوریه (۱۴ بهمن) تا ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن)، XRP با وجود روند نزولی که در نوامبر (آبان) آغاز شد، حداقل ۲۰ درصد به ارزش خود افزوده است.

در زمان نگارش این مقاله، XRP با قیمت ۰/۷ دلار معامله می شود و امروز تا ۰/۶۵ دلار نیز کاهش یافته بود. اصلاح تقریباً غیرقابل محسوسی در بازار رخ داد زیرا اکثر دارایی ها وارد منطقه اشباع فروش شدند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: u.today



منبع