.
🚨 این مطلب به‌هیچ‌عنوان پیشنهادی برای خریدوفروش نیست.
.
فانتوم یک پلتفرم قرارداد هوشمند بر بستر فناوری دفتر کل توزیع‌شده دگ (DAG) است که با استفاده از الگوریتم اجماع مخصوص به خود، خدمات مالی غیرمتمرکزیا به‌عبارتی دیفای را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد.
.
فانتوم با توکن FTM، قصد دارد مشکلات مربوط به پلتفرم‌های قرارداد هوشمند مانند سرعت پایین تراکنش را حل کند. توسعه‌دهندگان فانتوم نیز بر این باورند که سرعت تراکنش‌های این شبکه را به کمتر از دو ثانیه کاهش داده‌اند.
.
یکی از نقاط قوت فانتوم عملکرد و پردازش کارآمد تراکنش است؛ بدان معنی که هزاران تراکنش در ثانیه، ظرف ۱ تا ۲ ثانیه تسویه می‌شوند و هزینه انجام آن‌ها نیز کمتر از یک سنت برای هر تراکنش است. درنتیجه، فانتوم مقیاس‌پذیری بالاتر با هزینه کمتر را ارائه می‌دهد.

در تایم‌فریم هفتگی، این ارز درحال شکست خط روند صعودی بلندمدت خود بوده و این حرکت ریزشی، پس از سقوط بیت‌کوین به زیر محدوده ۴۰ هزار دلار شکل گرفته است که در حال حاضر خبر خوبی برای فانتوم نیست.

در تایم فریم روزانه، می‌توان دید که محدوده ۱ دلار مهم‌ترین حمایت و محدوده ۳.۳ دلار مهم‌ترین مقاومت فانتوم است. در این تایم فریم یک کانال صعودی وجود دارد و قیمت در حال حاضر در کف صعودی قرار دارد. باقی ماندن قیمت در این کانال یا شکستن آن بستگی به ادامه روند بیت‌کوین خواهد داشت.
.
امتیاز تیم تحلیلی پرشیابلاکچین جهت سرمایه‌گذاری در ارز فانتوم ۸/۱۰ است.
.
🚨 رعایت اصول مدیریت ریسک و سرمایه به عهده شما همراه عزیز است؛ مسئولیت‌پذیرانه معامله کنید.
.
منبع: پرشیابلاکچین
.
#فانتوم #تحلیل_ftm #تحلیل_فانتوم #FTM #بیتکوین #ارزدیجیتال