زمان خبر:30 دقیقه قبل

با اصلاحات تشدید کننده در بازار ارزهای دیجیتال، آلتکوین هایی مانند AVAX ،LUNA و کاردانو با فشار فروش شدیدی مواجه شدند که کاهش بیشتر قیمت آنها را به دنبال داشت.

RSI کاردانو به پایین ترین حد خود رسید
اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) در کاردانو اخیراً به زیر بخش ۳۰ رسیده است که ورود به منطقه فروش بیش از حد در نظر گرفته می شود. در زمان انتشار این مقاله، شاخص قدرت نسبی مقادیر ۲۷ را برای کاردانو نشان می دهد، این یعنی که ممکن است این دارایی به پایین ترین سطح محلی خود رسیده باشد.

در مورد قیمت، ADA با ۰/۷ دلار معامله می شود. این پایین ترین نقطه ای است که این رمزارز در سال گذشته به آن رسیده است. آخرین باری که کاردانو این منطقه قیمتی را مشاهده کرد، فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۹۹) بود.

عملکرد AVAX و LUNA
در حالی که کاردانو تا بهبود مناسب در بازار فاصله زیادی دارد، AVAX و LUNA عملکرد واضح تری را نشان می دهند زیرا هر دوی آنها بالاتر از نقاط حمایت کلیدی مانند میانگین متحرک ۲۰۰ روزه معامله می شوند.

هر دوی این دارایی ها حداقل ۱۱ درصد در ۲۴ ساعت گذشته سقوط کردند. در مورد RSI آنها، این اندیکاتور اکنون در حدود ۴۸ حرکت می کند، که یک مقدار میانگین برای دارایی است که به صورت رنج حرکت می کند.

در نمودارهای کوتاه مدت تر مانند چهار ساعته و یک ساعته، RSI در حال حاضر وارد منطقه اشباع فروش شده است، که نشان می دهد در صورت ظاهر شدن مجدد جریان های ورودی به بازار، به احتمال زیاد بازارها با بهبودی کوتاه مدت مواجه خواهند شد.

در زمان انتشار این مقاله، AVAX و LUNA به ترتیب با قیمت ۶۶/۸ و ۵۲ دلار معامله می شوند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع