زمان خبر:3 ثانیه قبل

سرویس امنیت دیجیتال 1Password یک همکاری مشترک با Phantom Wallet را اعلام کرده است تا دارندگان دارایی بتوانند انباشته های گسترده آدرس های کلید عمومی، عبارات اولیه و سایر جزئیات امنیتی مربوطه را در یک سیستم واحد “ذخیره در 1Password” ادغام کنند.
1Password که عمدتاً در بخش مالی سنتی در حال حاضر فعالیت می کند، بیش از 100000 مشتری شرکتی از طیف وسیعی از صنایع، از جمله مارک های شناخته شده مانند IBM، Slack، Shopify و Under Armour دارد.
رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) وان پسورد با هدف ساده‌سازی تجربه کاربر، فعال کردن حق حاکمیت دارایی و اختصاص مسئولیت پورتفولیو به سرمایه‌گذاران برای مدیریت کافی رمزارزها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) موجود در بلاک چین سولانا است.
برخی می‌گویند که 1Password، یک نهاد متمرکز در هسته‌ی خود، اجماع ایدئولوژیک صنعت Web3 را به چالش می‌کشد و با تز بی اعتمادی که اغلب با تأکید آگاهانه بر اطمینان امنیتی و جلوگیری از ضرر اعلام می‌شود، مقابله می‌کند.

مصرف کنندگانی که با تعامل در بازارهای تجارت الکترونیک و پروفایل اجتماعی آشنا هستند، تجربه گسترده ای را در مسیریابی فرآیندهای ورود و ذخیره سازی رمز عبور خسته کننده به دست آورده اند. پس از ورود به فضای ارزهای دیجیتال، آموزش جامع در مورد نکات ظریف امنیتی کیف پول دیجیتال برای محافظت و مالکیت واقعی دارایی های به دست آمده بسیار مهم است.
کوین تلگراف برای ارزیابی عمیق در مورد موضوع امنیت و همچنین اینکه آیا شیوع هک ها و سوء استفاده ها در فضای غیرمتمرکز مالی (DeFi) تقاضا را تسریع کرده است یا خیر، با مت اولری(Matt O’Leary)، معاون رئیس شراکت برای 1Password تماس گرفت.
اولری بیان کرد که قبل از ذکر این نکته مهم است که به خاطر داشته باشید که ورود به کیف پول رمزارزی بسیار پیچیده تر از ورود به سیستم متوسط ​​است که از زنجیره های طولانی نویسه ها و رشته های کلمه تشکیل شده است که باید به خاطر بسپارید و بدون خطا وارد کنید.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع