زمان خبر:3 ثانیه قبل

خانه مد لوکس ایتالیایی Dolce & Gabbana (معروف به “D&G”) مجموعه توکن های غیرقابل تعویض (NFT) خود را از طریق مشارکت مداوم با بازار NFT UNXD گسترش می دهد.
طبق گزارش یو تودی(U.Today)، Dolce & Gabbana پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز مجموعه تاریخی «Collezione Genesis» در سپتامبر 2021(شهریور 1400)، توسعه NFT خود را اعلام کرد.
در 4 اکتبر 2021(12 مهر 1400)، شرکت ایتالیایی برای اولین بار به راه اندازی آتی انجمن ان اف تی DGFamily Dolce & Gabbana اشاره کرد.

این گسترش با همکاری UNXD، یک بازار NFT برای اقلام دیجیتال لوکس انجام خواهد شد. این توسعه بخشی از “جامعه DGFamily NFT” نامیده می شود و از پلتفرم UNXD که بر روی شبکه Polygon ساخته شده است استفاده می کند.
دیروز (25 فوریه) یعنی 6 اسفند 1400، D&G و UNXD در Twitter Spaces درباره DGFamily و فروش آتی آن صحبت کردند.

مجموعه اولیه دولچه و گابانا شامل راه اندازی نه عدد NFT، از جمله تاج دوج(Doge Crown) بسیار محبوب بود. این کالای دیجیتالی که توسط دومنیکو دولچه و استفانو گابانا طراحی شده بود، دارای هفت یاقوت کبود آبی و 142 الماس بود. پنج قطعه از قطعات اصلی خلقت فیزیکی بودند.
این مجموعه که به مجموعه‌ای از مجموعه‌داران خصوصی و سازمان‌های طراح فروخته شد، بیش از 5.5 میلیون دلار برای این شرکت نمادین مد درآمد داشت.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cryptoglobe



منبع