زمان خبر:3 ثانیه قبل

جنسیس دیجیتال اَسِتس، یک شرکت خصوصی استخراج کننده بیت کوین در مقیاس صنعتی، قصد دارد یک مرکز داده استخراج بیت کوین با میزبانی خود را در سوئد راه اندازی کند که انتظار می رود تا 100 مگاوات ظرفیت انرژی داشته باشد.

این استخراج کننده روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که این تاسیسات تا سال 2024(1403) آماده بهره برداری خواهد شد و 100 درصد انرژی آن از منابع پاک تامین خواهد شد.
سخنگوی شرکت به CoinDesk گفت که ترکیب انرژی در تاسیسات در سوئد 54.5 درصد از انرژی آبی، 42.8 درصد هسته ای و 2.7 درصد انرژی بادی خواهد بود.

تیم لیپولد، رئیس بخش انرژی در Genesis Digital Assets، گفت: «این توسعه اخیر با تمرکز GDA برای شناسایی راه‌هایی برای تأمین انرژی تأسیسات ما با انرژی پاک و در عین حال ایجاد شغل برای اقتصاد محلی هماهنگ است.

در ماه سپتامبر(شهریور)، جنسیس 431 میلیون دلار برای گسترش عملیات استخراج بیت کوین خود در آمریکای شمالی و منطقه نوردیک در دوری تحت رهبری Paradigm Ventures جمع آوری کرد. این میزان علاوه بر 125 میلیون دلاری است که استخراج کننده در ماه جولای به رهبری Kingsway Capital جمع آوری کرد.

در ماه نوامبر(آبان)، جنسیس اعلام کرد که در حال ساخت یک مرکز داده استخراج بیت کوین با میزبانی جدید در تگزاس غربی با ظرفیت 300 مگاوات است.

Genesis Digital Assets با Genesis، شرکت وام‌دهنده ارزهای دیجیتال متعلق به شرکت مادرِ کوین دسک، Digital Currency Group متفاوت است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:coindesk



منبع