زمان خبر:8 دقیقه قبل

استیو وزنیاک (Steve Wozniak) بنیانگذار مشترک شرکت اپل،به تازگی طی مصاحبه ای با رسانه بیزنس اینسایدر (Business Insider) ، با کلماتی از بیت کوین تعریف و تمجید کرد و بزرگترین رمزارز بازار را با عنوان «ریاضیات طلای خالص» توصیف کرد.

این مهندس الکترونیک و برنامه نویس اسطوره نسبت به سایر رمزارز دیدگاه چندان مطلوبی ندارد. در این مصاحبه، وی به تعداد زیادی از رمزارزها که به صورت روزانه ساخته می‌شوند، اشاره کرد و مدعی شد که بسیاری از پروژه‌های رمزارزی کلاهبرداری و جعلی هستند.

آقای وزنیاک همچنین افزود که سازندگان این توکن ها سعی دارند توجه خریداران را از طریق پشتیبانی افراد سرشناس جلب کنند:

“در حال حاضر رمزارزهای بسیار زیادی وجود دارد. همه افراد راهی برای ایجاد یک رمزارز جدید پیدا می کنند و در کنار این رمزارز جدید ، یک چهره مشهور قرار می دهند. به نظر می رسد که آنها فقط به دنبال جمع آوری پول از افرادی هستند که در مراحل اولیه سرمایه گذاری هستند.”

با این حال ، وی از سرمایه‌گذاران خواست تا نسبت به بنیان‌گذاران استارت‌آپ ها خوشبین باشند زیرا ممکن است یک اپل دیگر در این بین ظاهر شود و شناسایی آن دشوار باشد.

بر اساس گزارشات پیشین رسانه U.Today آقای وزنیاک همچنین در مصاحبه اخیر خود با فوربز مکزیک، بیت کوین را “شگفت انگیزترین معجزه ریاضی” توصیف کرده بود.

وی در ماه اکتبر(مهر-آبان) پیش بینی کرد که دولت‌ها بیت کوین را ممنوع خواهند کرد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: u.today



منبع