زمان خبر:3 دقیقه قبل

برند مد Metaverse Space Runners مبلغ 10 میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری با همکاری Polychain و Pantera Capital جمع‌آوری کرده است.

همچنین Accel و Jump Crypto، و همچنین افرادی مانند Yat Siu، رئیس Animoca Brands و جاستین کان، بنیانگذار Twitch، در مرحله اولیه که روز دوشنبه اعلام شد، شرکت کردند.

مد روز و پوشیدنی های معتبر در متاورس، محیطی همه جانبه متشکل از دنیای مجازی، بازی و تجارت غیرمتمرکز، در حال تبدیل شدن به یک اتفاق بزرگ است و پلتفرم Decentraland مبتنی بر اتریوم در اواخر این ماه میزبان اولین هفته مد متاورس است.

 

 

اسپیس رانرز که اولین مجموعه کفش‌های ورزشی قهرمانان NBA خود را با قهرمانان سابق NBA کایل کوزما و نیک یانگ در دسامبر (آذر-دی) راه‌اندازی کرد، شروع به ساخت NFT در بلاکچین سولانا کرده است، اما اکنون قصد دارد چشم‌انداز خود را از یک “مد متاورس” به اتریوم و سایر زنجیره‌ها بیاورد.

دنیز اوزگور (Deniz Özgür)، مدیر عامل اسپیس رانرز در مصاحبه ای گفت: “ما در حال طراحی و راه اندازی اقلام مد به عنوان مجموعه های NFT هستیم که در حال انجام است.” اما ما همچنین در حال راه‌اندازی فاز اول متاورس مد خود هستیم. ما به جای صرفاً یک سبک سایبری شهری، به زیبایی شناسی اهمیت بیشتری می دهیم و با برخی از محبوب ترین آژانس های مد در نیویورک همکاری می کنیم.

اوزگور توضیح داد که مد متاورس Space Runners با دنیای مجازی موجود قابل مقایسه نیست، بلکه فضایی مجزا خواهد بود که به عنوان “Spaceverse” شناخته می شود و واحد پول خود را دارا است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coindesk



منبع