زمان خبر:12 دقیقه قبل

آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko)، یکی از بنیانگذاران سولانا (SOL)، از عملکرد بهتر این پلتفرم قراردادهای هوشمند از رقیب خود، اتریوم خبر می دهد.

یاکوونکو در مصاحبه جدیدی با یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Circle، جرمی آلیر، می گوید که تعداد کاربران فعال روزانه در سولانا از سایر پلتفرم های قرارداد هوشمند، مانند اتریوم و راه حل مقیاس بندی لایه 2 پالیگان (MATIC) بیشتر است.

“سولانا حدود دو میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، اما کاربران فعال روزانه پالیگان و اتریوم، در حدود 300,000 یا کمتر از آن می باشند. برای من، این یک معیار واقعاً مهم است، زیرا نشان می‌دهد که فعالیت‌های انسانی واقعی‌تر باعث می شود افراد بیشتری در این زنجیره کاری فعالیت کنند. این واقعا هیجان انگیز است.”

یاکوونکو می‌گوید که هدف سولانا این است که تا حد امکان توسعه‌دهندگان و کارآفرینان، محصولات خود را در شبکه بلاکچین عرضه کنند. او مسیری را ترسیم می کند که معتقد است روزی سولانا به تعداد خیره کننده 100 میلیون کاربر خواهد رسید.

“چیزی که ما فعالانه در تلاش هستیم تا به آن دست یابیم، این است که به همه این کارآفرینان جدید اجازه دهیم پروژه های خود را راه اندازی کرده، محصولات خود را عرضه کنند. چیزی که می‌خواهم ببینم این است که آیا ما واقعاً به تعداد 1000 تیم فعال در سولانا خواهیم رسید؟ چیزی که در هکاتون اتفاق می افتد. یا ده هزار؟ آیا می توانیم این عداد را حتی بزرگتر کنیم؟ زیرا اگر این اتفاق بیفتد، اگر واقعاً به نقطه‌ای برسیم که هزاران برنامه‌نویس در حال ساختن پروژه ای باشند، آنگاه رسیدن به نقطه ی عطف 100 میلیون کاربر زیاد دور نیست. شما نمی توانید آن موج را متوقف کنید.”

سولانا در زمان نگارش این مقاله با قیمت 81.97 دلار مبادله می شود که 10 درصد کاهش نسبت به بالاترین قیمت هفت روزه خود یعنی 90.42 دلار دارد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: dailyhodl.com



منبع