زمان خبر:2 ثانیه قبل

کمیته ای در پارلمان اروپا روز دوشنبه در زمینه چارچوب جدید قانون گذاری برای دارایی های دیجیتال رای خواهد داد. این اقدام می‌تواند روند تصویب قانون برای رمزارزها را تسریع ببخشد. بنا بر اعلام مدیران صنعت، تصویب این تدابیر قانونی می‌تواند عملاً رمزارزهای مهمی از قبیل بیت‌کوین و اتریوم را در اروپا ممنوع کند.

بر اساس پیش‌نویس نهایی این قانون، که پیش‌نویس نهایی چارچوب بازارهای دارایی‌های دیجیتال (MiCA)، نامیده می‌شود، دارایی‌های دیجیتال صادر شده ویا معاملاتی در اتحادیه اروپا باید تابع حداقل استانداردهای زیست‌محیطی باشند. همچنین باید طرحی در این زمینه اجرا شود که با استفاده از آن ، از پیروی دارایی ها از این الزامات اطمینان حاصل شود. کمیته امور اقتصادی و پولی پارلمان اروپا روز دوشنبه این لایحه را به رای خواهد گذاشت.

به نظر می رسد اشاره به پایداری محیط زیست و همچنین الزامات لازم در جهت اجرای این لایحه ، تغییرات نهایی اضافه شده به آن هستند که ممکن است منجر به محدودیت ویا ممنوعیت استفاده از رمزارزهایی شوند که بر اساس الگوریتم اجماع اثبات کار ساخته شده اند، به عنوان مثال بیت کوین و اتریوم.

اثبات کار یکی از الگوریتم های اجماع اصلی حاکم بر بلاک چین بیت کوین است.

استفان برگر(Stefan Berger)، نماینده پارلمان اتحادیه اروپا و کارشناس رمزارزی از حزب دموکرات مسیحی آلمان در اوایل هفته گذشته در توییتی عنوان کرد که پیش‌نویس قبلی لایحه به مفهوم پروتکل اثبات کار اشاره نکرده بود.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: bnnbloomberg



منبع