زمان خبر:4 دقیقه قبل

به دنبال وام تامین مالی تجهیزاتی که اوایل ماه مارس(اواسط اسفند) از شرکت سرمایه گذاری دارایی های مجازی New York Digital Investment Group تامین شد، بلاکچین آرگو ،رهبر صنعت استخراج کریپتو، قراردادی را با Core Scientifics در واشنگتن امضا کرد.
این معامله مبادله ماشین‌های استخراج کنونی آرگو را با بخش جدیدی از ماینرهای سفارش داده شده توسط Core تسهیل می‌کند. همچنین بر اساس این گزارش، مدت فسخ متقابل نیز به این قرارداد اضافه شد.

آرگو واحدهای استخراج بیت کوین را به قیمت 2 میلیارد دلار از هلیوس خریداری می کند
بلاک چین آرگو طی یک پرونده قانونی در نوامبر 2021(آبان 1400)، هزینه تخمینی تاسیسات ماینینگ خود در دیکنز(Dickens)در تگزاس را فاش کرد. در این گزارش آمده است که این بخش استخراج قصد دارد حدود 2 میلیارد دلار برای ساخت و تجهیز کامل سایت به اصطلاح هلیوس خود هزینه کند.
این برآورد شامل دستیابی به یک قطعه زمین به ارزش 17.5 میلیون دلار بود. علی‌رغم گزارش بحث‌برانگیز در مورد خرید از Boatman Capital، مدیر اجرایی آرگو، پیتر وال(Peter Wall)، اصرار داشت که این معامله یک خرید مناسب می باشد.
وال همچنین اضافه کرد که پیش بینی هزینه فقط یک تخمین است:
“هزینه های واقعی آرگو برای ساخت و تجهیز تاسیسات هلیوس در تگزاس نیز به میزان تصمیم آرگو برای توسعه کامل ملک بستگی دارد که هنوز مشخص نشده است.”

چند ماه بعد در روز پنجشنبه 10 مارس 2022(19 اسفند 1400)، نیروگاه ماینینگ کریپتو، وام تامین مالی تجهیزات به ارزش حدود 26 میلیون دلار را تضمین کرد. تزریق نقدی تازه به‌دست‌آمده از دارایی‌های مجازی، گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG)، ظاهراً در راستای تلاش‌های مجموعه‌ای برای تأسیسات Argo’s Helios در تگزاس بوده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:sanfranciscotribe



منبع