زمان خبر:9 دقیقه قبل

نامزد کنگره، Shrina Kurani از NFT ها برای افزایش آگاهی برای کمپین خود و جلب توجه به راه حل های سازگار با آب و هوا استفاده می کند.
کورانی، دموکراتی که برای کرسی در ناحیه 41 کالیفرنیا نامزد می شود، با بازار NFT (توکن غیرقابل تعویض) Abris همکاری کرد تا 230 NFT را راه اندازی کند.

NFT ها که تا ماه مارس(اسفند 1400) در دسترس هستند، 1250 دلار و 5800 دلار قیمت دارند. آن‌ها به دارندگان اجازه دسترسی به ایردراپ‌های سایر پروژه‌های کریپتو و آب و هوا، گفتگو با دانشمندان آب و هوایی و جشن روز زمین در متاورس رامی‌دهند.
کورانی به Blockworks گفت که NFT ها به عنوان “کالای کمپین” عمل می کنند و سرمایه آنها برای ارتباطات استفاده می شود.

پریا سامانت(Priya Samant)، مدیرعامل آبریس(Abris) در بیانیه‌ای گفت: “وقتی ایده‌های نوآورانه با فناوری روبرو می‌شوند، جذب سرمایه به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل می‌شود.”
“بسیار امیدوار کننده است که ببینیم نامزدهای سیاسی خلاق می شوند و وارد دنیای NFT می شوند.”
کورانی گفت که قانونگذارانی که در فناوری و رمزارزها سواد دارند برای اطمینان از نوآوری Web3 ضروری هستند. او کن کالورت(Ken Calvert)، نماینده ایالات متحده، یک جمهوری خواه که از سال 2013(1392) کرسی منطقه را در اختیار دارد، به چالش می کشد.
کورانی معاون بازرگانی ریپابلیک که یک شرکت فناوری مالی مستقر در نیویورک با پلتفرم سرمایه گذاری خرد، خدمات مشاوره بلاک چین و یک بخش سرمایه خصوصی است، می باشد. این شرکت بیش از 700 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده و از حدود 600 شرکت حمایت کرده است.

کورانی گفت که اکنون ایالات متحده فرصتی برای سرمایه گذاری در فناوری های نوظهور و خدمات دیجیتال با تمرکز بر شفافیت، کارایی و دسترسی دارد.
او به Blockworks گفت: “با کریپتو، ما می‌توانیم دسترسی به خدمات مالی را به طور کلی دموکراتیک کنیم و از رابطه درهم تنیده بین فناوری و مالکیت برای ساده‌سازی فرآیندها، آموزش مردم آمریکا و تشویق سواد مالی، به‌ویژه برای جوامعی که از لحاظ تاریخی محروم بوده‌اند، استفاده کنیم. “

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:blockworks



منبع