زمان خبر:3 ثانیه قبل

به غیر از میم کوین سگ، این میلیاردر صاحب بیت کوین و اتریوم است. ماسک در ابتدا ترکیب سبد رمزارزهای خود را در رویداد “The B Word”، یک کنفرانس آنلاین که در ماه ژوئیه (تیر) برگزار شد، فاش کرد. در طول این رویداد، ماسک تصریح کرد که علاقه‌ای به افزایش قیمت بیت‌کوین و فروش آن ندارد و گفت که می‌خواهد بزرگترین رمزارز به موفقیت برسد.

 

 

در ماه اکتبر (مهر)، این کارآفرین تصریح کرد که سه رمزارز را “از روی کنجکاوی” خریداری کرده است، در حالی که از پیروانش خواست که تمام سرمایه خود را روی کریپتو سرمایه گذاری نکنند. در آن زمان، ماسک همچنین مالکیت شیبا اینو سکه رقیب دوج کوین را رد کرد که باعث شد شیبا با افت موقت قیمت مواجه شود.

در حالی که اندازه ذخایر رمزارزهای ماسک ناشناخته است، تسلا در اوایل فوریه (اواسط بهمن) گزارش داد که بیش از ۲ میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد. این سازنده پیشرو خودروهای الکتریکی در اوایل سال 2021 (اواخر 1399) 1.5 میلیارد دلار در بزرگترین رمزارز سرمایه گذاری کرده است.

تامل در مورد تورم

ماسک به مایکل سیلور، مدیر عامل MicroStrategy اشاره کرد که پیش‌بینی کرد ارزهای ضعیف‌تر سقوط خواهند کرد و فرار سرمایه از سایر دارایی‌ها به بیت‌کوین تشدید خواهد شد. بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین، این اظهار نظر سیلور را به تمسخر گرفت.

پس از اینکه شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) نسبت به سال گذشته 7.9 درصد افزایش یافت که بالاترین سطح در بیش از 40 سال گذشته است، ماسک در توئیتر از دنبال کنندگان خود در مورد “نرخ تورم احتمالی” در چند سال آینده سؤال کرد. خود ماسک به دنبال کنندگانش توصیه می‌کرد که در شرکت‌هایی که محصولات باکیفیت تولید می‌کنند، دارای چیزهای فیزیکی یا سهام هستند، سرمایه گذاری کنند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: U.today



منبع