زمان خبر:3 ثانیه قبل

طبق اعلامیه وب‌سایت رسمی بایننس(Binance)، شبکه پالی گان (MATIC) با مشکلی در سطح شبکه مواجه شد که باعث مسدود شدن تراکنش‌ها و برخی از توقف‌ها شد، به همین دلیل است که صرافی تمام برداشت‌ها از پلتفرم را متوقف کرد.

در همان زمان، مدیریت این صرافی متمرکز (CEX) اعلام کرد که برداشت ها و سپرده ها با تثبیت شبکه بازگشایی می شود و به تیم صرافی اجازه می دهد تا آن را به درستی مدیریت کند. این صرافی بازگشایی فعالیت ها را اعلام نخواهد کرد.

این اولین بار نیست

به روشی مشابه سولانا (Solana)، پالی گان با یک سری مشکلات خرابی و شبکه ناشی از آخرین به روز رسانی شبکه، Heimdall، که توسط یک لایه شبکه اثبات سهام (PoS) استفاده می شود، مواجه شده است.

 

تیم پروژه این مشکل را تایید کرد و روی شناسایی علت قطعی کار کرده است که بنا بر گزارش‌ها از یک ارتقاء قبلی نشات گرفته است. علاوه بر آن، این تیم فاش کرد که ممکن است یک باگ در خود ارتقاء وجود داشته باشد که باعث شکاف بین اعتباربخش‌ها شده است.

بعداً، تیم پالی گان یک Hotfix را منتشر کرد، یک ارتقای جزئی که مشکلات ناشی از آخرین به‌روزرسانی را برطرف می‌کند. پچ(patch) جدید زنجیره Bor را از انسداد خارج کرد که امکان تولید بلوک های جدید در زنجیره پالی گان را فراهم کرد. انتظار می رود در آینده یک ارتقاء بلندمدت انجام شود.

نه نماینده پالی گان و نه اعضای انجمن نظرات یا به‌روزرسانی‌های بیشتری را در مورد جدیدترین مشکلات شبکه در انجمن پالی گان ارسال نکرده‌اند. هنوز مشخص نیست که دلیل دقیق مشکلات ذکر شده چیست، اما همچنان می‌توانیم آن را به آپدیت Heimdall متصل بزنیم.

این دارایی خود به مسائل موجود در شبکه واکنشی نشان نداده است، زیرا قیمت آن با کاهش 2 درصدی در 24 ساعت گذشته نسبتاً بی حرکت و راکد بوده است. MATIC همچنان در روند نزولی محلی شکل گرفته از 3 مارس(12 اسفند) در حال حرکت است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع