زمان خبر:15 دقیقه قبل

بیت کوین همچنان در یک محدوده حرکت می کند، که به نظر می رسد برای بزرگترین رمزارز که مرز بالایی و پایینی این محدوده را سه بار آزمایش کرده است، شکست ناپذیر است، به همین دلیل است که خالق دوج کوین، بیلی مارکوس، از بازار درخواست کرد که دوباره صعودی شوید. البته او تقریبا موفق شده است.

دوباره بدون دلیل صعودی باشید

در توئیت خود، خالق اولین میم کوین از جامعه پرسید که آیا می توانید یک بار دیگر بدون دلیل صعودی باشید؟ در ساعات بعدی، بیت کوین با یک جهش عظیم روبرو شد و به 41500 دلار رسید، بدون اینکه قبلاً هیچ نشانه ای برای این کار وجود داشته باشد.

تقریباً مسلم است که خالق دوج کوین هیچ ارتباطی با عملکرد قیمت بزرگترین رمزارز ندارد، اما این اتفاق همزمان، مارکوس را متحیر کرد. زیرا پامپ کوتاه‌مدت تقریباً بعد از پست اتفاق افتاد.

نه چندان جادویی

خود مارکوس بعداً به توئیت خود و درخواستش واکنش نشان داد، اما متأسفانه برای او و میلیون‌ها سرمایه‌گذار دیگر رمزارزها، بیت کوین نتوانست بالاتر از آستانه 40000 دلار باقی بماند و یک بار دیگر عقب‌نشینی کرد.

با توجه به خدمات مختلف ردیابی بازار مانند CoinGlass، در 12 ساعت گذشته، بیش از 140 میلیون دلار سفارش از بازار به دلیل بازیابی سریع و سقوط سریع اولین رمزارز، منحل شده است.

همانطور که تاریخچه معاملاتی TradingView نشان می دهد، جهش تا 41500 دلار کمتر از یک ساعت طول کشید زیرا بیت کوین در طول یک ساعت بعدی به 39500 دلار رسید.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: U.today



منبع