زمان خبر:3 ثانیه قبل

هولوراید(Holoride) اخیراً اعلام کرده است که در ژوئن 2022(خرداد1401) تجربیات واقعیت توسعه یافته (XR) را برای خودروهای آئودی انتخاب می کند. اعلامیه ادغام خودرو در جشنواره South by Southwest (SXSW) در آستین تگزاس، اعلام شد. این جشنواره تا 20 مارس(31فروردین) ادامه دارد.

از ژوئن سال جاری، Holoride مدل‌های آئودی را که از خط تولید خارج می‌شوند، مجهز می‌کند که دارای نسل سوم جعبه ابزار اطلاعات سرگرمی مدولار (MIB3) در کنار جدیدترین خوشه نرم‌افزاری هستند. به طور دقیق، این ادغام شامل مدل های آئودی A4، A5، A6، A7، A8، Q5، Q7، Q8، آئودی E-Tron، E-Tron Sportback و E-Tron GT می شود.

Holoride از هدست‌های HTC Vive Flow VR برای ادغام خودروهای آئودی استفاده می‌کند. این در راستای قرارداد مشارکت با HTC Vive است که در کنگره جهانی موبایل 2022 در فوریه(بهمن) گذشته اعلام شد.

علاوه بر این، هولوراید این محصول را در ایالات متحده و اروپا با آلمان و بریتانیا، در پاییز 2022 عرضه می کند. هولوراید اظهار داشت که آنها در سال 2023 بازارهای بیشتری را در اروپا اضافه خواهند کرد و در عین حال عرضه محصولات خود را به بازار آسیایی از جمله ژاپن، کره جنوبی و چین گسترش خواهند داد.

Holoride در سال 2019(1397) از آئودی خارج شد و با Terranet، یک شرکت توسعه نرم افزار سوئدی، برای ساخت حسگرها و نرم افزار شریک شد. این محصولات فناوری Holoride را برای پردازش سریع محیط اطراف خودرو و ترجمه داده‌ها به پاسخ‌های VR دادند.

در مکاتبه با CNN Business، رودولف باومایستر(Rudolf Baumeister)، مدیر ارتباطات بازاریابی Holoride، در مورد دیگر مشارکت‌های بالقوه صحبت کرد.

“ما همیشه آماده همکاری با سایر خودروسازان هستیم و امیدواریم بتوانیم تا حد امکان وسایل نقلیه با قابلیت هولوراید تولید کنیم.”

در نوامبر 2021(آبان)، هولوراید ارز دیجیتال خود را به نام RIDE در لانچ پد Maiar معرفی کرد. این اولین پروژه روی پلتفرم شتاب دهنده استراتژیک الروند بود.

RIDE نماد کاربردی اکوسیستم مبتنی بر NFT پلتفرم Holoride است. این توکن برای ایجاد انگیزه برای استفاده از Holoride از طریق مزایای اضافی و افزایش تعامل کاربر طراحی شده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:coinquora



منبع