زمان خبر:32 دقیقه قبل

برنامه Winamp، یک پخش کننده رسانه برای مایکروسافت ویندوز، پوسته نوستالژیک خود را در 16 می 2022(26اردیبهست1401) به حراج خواهد گذاشت. سپس 20 NFT الهام گرفته از پوسته اصلی ساخته شده توسط هنرمندان دیجیتال مختلف، به طور جداگانه فروخته می شود.

Winamp به فهرست رو به رشدی از برندهای کلاسیک که توسط موج NFT از جمله شرکت بازی سازی قدیمی Atari می‌پیوندد، در تلاش برای احیای نام تجاری خود است. 

از طریق بنیاد Winamp، ابتکاری “برای کمک به موسیقیدانان در سراسر جهان برای ایجاد موسیقی مورد علاقه خود”، این برند نسخه 1:1 NFT پوسته نمادین خود را از اواخر دهه 90 به حراج می گذارد. NFT از 16 تا 22 می(1خرداد1401) در OpenSea در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، 20 مشتق NFT در 23 می راه اندازی خواهد شد. مشتقات از هنرمندان NFT و باید بر اساس پوسته Winamp باشد. ارسال ها از اوایل این هفته تا 15 آوریل(26فروردین) آغاز شده است.

تیم Winamp، که متشکل از دانشمندان نیز می باشد، قرار است قطعات منتخب را در 18 می اعلام کند.

به هنرمندان منتخب 20 درصد از درآمد حاصل از فروش اولیه NFTهایشان تعلق می گیرد. 19 قطعه در نسخه های 100 تایی به فروش می رسد، در حالی که بقیه 97 نسخه خواهند داشت. همه NFT ها با قیمت 0.08 اتریوم، حدود 200 دلار، به فروش می رسند.

علاوه بر این، هنرمندان 10٪ از حق امتیاز را در فروش ثانویه یا بعدی دریافت خواهند کرد. 80 درصد باقیمانده از فروش اولیه مجدداً در پروژه های خیریه، از جمله اولین شریک موسیقی Winamp، توزیع خواهد شد.

به گفته تیری آسکارز(Thierry Ascarez)، رئیس توسعه کسب و کار Winamp، خریداران NFT یک توکن بلاک چین مرتبط با تصویری از پوسته کلاسیک یا یکی از مشتقات را به دست خواهند آورد. با وجود نداشتن حق چاپ، خریداران این حق را دارند که تصویر را “کپی، تکثیر و نمایش دهند”.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:coinquora



منبع