زمان خبر:6 دقیقه قبل

ایلان ماسک، چندصد میلیاردر و رئیس تسلا، که به عنوان یکی از طرفداران برجسته Dogecoin شناخته می‌شود و با پیام‌های خود در رسانه‌های اجتماعی بر تغییرات قیمت آن تأثیر می‌گذاشت، در توییتر در مورد غریزه انتقام‌جویی و اینکه آیا روش کتاب مقدسی برای تبدیل شدن به آن وجود دارد، تامل کرده است.

با این حال، یکی از کاربران توییتر به شوخی فرض کرد که رئیس تسلا یک پیام مخفی مرتبط با Dogecoin در توییت خود قرار داده است.

طرفداران ماسک با توییت های او سرگرم می شوند

توییت ایلان ماسک بیان کرد که تبدیل گونه دیگر به سمت یک متجاوز ایده بسیار قدرتمندی است زیرا با این کار فرد چرخه قصاص را به پایان می رساند.

یک کاربر توییتر با نام greg16676935420 با بیش از 232100 دنبال کننده که ادعا می کند یک سرمایه گذار است، به شوخی فرض کرده است که ماسک عبارت زیر را در میان کلمات این توییت پنهان کرده است؛ “DOGE قدرتمند است”.

 

با این حال، یکی دیگر از مفسران اظهار داشت که اظهار نظر گرگ درباره توییت ماسک، ظاهرا به این معنی است که در واقع ETH، قدرتمند است نه DOGE.

ماسک انباشته های DOGE، BTC و ETH خود را نگه می دارد

با شروع هفته، رئیس تسلا گزارش داد که دارایی های ارز دیجیتال خود که بیت کوین، اتریوم و دوج کوین هستند را، نمی فروشد.

قیمت هر سه کریپتو برای مدت کوتاهی افزایش یافت، DOGE رشد کوتاه مدت 9 درصدی را نشان داد و به 11 سنت در صرافی‌های کریپتو افزایش یافت.

همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شد، یکی از دلایلی که ماسک دوج کوین را در اختیار دارد و به آینده درخشان آن اعتقاد دارد، این است که او فکر می‌کند که DOGE اساساً بهتر از هر رمزارز دیگری است که وی دیده است. او این را در پادکست لکس فریدمن(Lex Fridman) در اواخر دسامبر(اوایل دی) بیان کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:u.today



منبع