زمان خبر:7 دقیقه قبل

بر اساس توئیتی که جاش گربن (Josh Gerben) به اشتراک گذاشته است، غول کالاهای مصرفی یونیلور (Unilever) که مقر آن در لندن است، چندین درخواست علامت تجاری را به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) برای ورود به متاورس ارسال کرده است.

این شرکت قصد دارد دئودورانت‌ها و ضد تعریق‌های AXE و همچنین لوازم آرایشی برای مراقبت از پوست و آماده‌سازی دوش مجازی را ارائه دهد.

در می ۲۰۱۸ (اردیبهشت ۹۷)، Schmidt’s Naturals، یک شرکت محصولات مراقبت شخصی متعلق به یونیلور، به کاربران وب سایت خود اجازه داد تا با کمک بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، خمیر دندان، صابون و سایر محصولات را خریداری کنند.

پیش از آن، یونیلور، نستله (Nestle) و تایسون فودز (Tyson Foods) با غول فناوری IBM همکاری کردند تا ارزیابی کنند که آیا بلاک‌چین‌ها می‌توانند برای ردیابی کارآمد زنجیره‌های تامین مواد غذایی و بهبود ایمنی آنها استفاده شوند یا خیر.

طی چند ماه گذشته، هجوم پرونده‌های مرتبط با متاورس از سوی شرکت‌های بزرگی مانند مک‌دونالد، شورون، والمارت و نایک مشاهده شده است. در ماه فوریه (بهمن)، L’Oreal، یک شرکت فرانسوی مراقبت های شخصی، درخواست علامت تجاری برای اقلام دیجیتال کلکسیونی، تصاویر و توکن های غیرمثلی (NFT) که دارای عکس ها و فیلم های مختلف هستند را ثبت کرد.

بعید است که این روند به این زودی ها کاهش یابد. گربن اخیراً پیش‌بینی کرد که تقریباً هر شرکتی در نهایت برای ثبت علائم تجاری مرتبط با متاورس درخواست ارائه می دهد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع