زمان خبر:2 دقیقه قبل

باشگاه مشهور فوتبال لیورپول، در حال ورود به دنیای توکن های NFT است و روز پنجشنبه ارائه ی اولین مجموعه خود را با همکاری بخش متاورسی Sotheby اعلام کرده است.

بر اساس این بیانیه‌ مطبوعاتی، آثار هنری این مجموعه ویژگی های بارز هر یک از 24 بازیکن خود را به نمایش می‌گذارد. آنچه که باشگاه می‌گوید “روشی مبتکرانه برای جشن گرفتن طرفداران لیورپول از هر نقطه‌ای در جهان” خواهد بود. این مجموعه همچنین دارای 24 نسخه “افسانه ای” یک به یک و یک نسخه برای هر بازیکن است که به صورت جداگانه در 30 مارس (10 فروردین) به حراج گذاشته می شود.

یکی از نمایندگان به CoinDesk گفت، در اقدامی که باشگاه امیدوار است کلکسیون های دیجیتال را برای طرفداران بیشتر خود در دسترس نگه دارد، تصمیم گرفته است بقیه NFT ها را با قیمت های پایین تر از 75 دلار به فروش برساند. این مشارکت جدیدترین دستاورد برای بازوی رو به رشد Web3 ساتبی است. خانه حراج 277 ساله که بیش از 100 میلیون دلار فروش NFT در سال 2021 گزارش کرده است و به دنبال افزایش این رقم در دومین سال این کمپین است.

«قبل از این پروژه، ساتبی عمدتاً بر هنر رمزارزی بومی متمرکز بود. سباستین فاهی (Sebastian Fahey)، مدیر عامل ساتبی در مصاحبه ای به CoinDesk گفت: ما می توانیم این پروژه را به سمت ورزش ببینیم، همچنین می توانیم این کار را به سمت سرگرمی، مد و موسیقی در آینده گسترش دهیم.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coindesk



منبع