زمان خبر:3 ثانیه قبل

گروه بانکی استرالیا و نیوزلند (ANZ) با شرکت رمزارزی Fireblocks برای ضرب یک استیبل کوین متصل به دلار استرالیا همکاری کرده است.

این اولین بار است که یک بانک بزرگ در ایجاد یک استیبل کوین مشارکت دارد. این بانک استیبل کوین را برای Victor Smorgon Group، یک دفتر خانوادگی بزرگ مستقر در استرالیا، ایجاد کرد که قصد دارد از آن برای تجارت در صرافی Zerocap مستقر در ملبورن استفاده کند.

نایجل دابسون (Nigel Dobson)، سرپرست سبد سرمایه گذاری خدمات بانکی ANZ در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: “استیبل کوین دلار استرالیا صادر شده توسط ANZ، اولین گام برای این است که مشتریان ما را قادر می سازد دروازه‌ای امن و مطمئن به اقتصاد دیجیتال داشته باشند.” گروه ویکتور اسمورگون گفت که انتقال دارایی ها به Zerocap از طریق یک استیبل کوین در مقایسه با یک یا دو روز معمول برای انتقال فیات 30 دقیقه طول می کشد.

مایکل شالوف (Michael Shaulov)، مدیر عامل فایربلاکز، در بیانیه ای گفت که انتظار دارد بانک های بیشتری از ANZ پیروی کنند. فایربلاکز به عنوان نگهبان و ارائه‌دهنده زیرساخت با BNY Mellon، Siam Commercial Bank، Revolut و Crypto.com همکاری کرده است.

استیبل کوین A$DC در ابتدا برای مشتریان نهادی عرضه می شود و بعدا در صرافی های رمزارزی استرالیا در دسترس خواهد بود.
A$DC در حال حاضر مبتنی بر بلاکچین اتریوم است، اما ANZ قصد دارد در آینده نزدیک آن را به Hedera و سایر بلاکچین ها نیز گسترش دهد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: coindesk



منبع