باشو سوآپ (Bashoswap)، یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز چند محصولی (DeFi) در بلاک چین کاردانو (ADA)، جزئیات انتشار عمومی توکن BASH خود را به اشتراک می گذارد.

Bashoswap کمپین وایت لیست را راه اندازی می کند و جزئیات فروش توکن BASH را به اشتراک می گذارد

طبق اعلامیه رسمی که توسط تیم Bashoswap به اشتراک گذاشته شده است، فروش توکن دارایی حاکمیتی و ابزاری بومی آن، BASH، در ماه آوریل(فروردین) انجام خواهد شد.

 

کمپین رزرو برای فروش خصوصی از 1 آوریل 2022 (12 فروردین) آغاز می شود، در حالی که در 5 آوریل(16 فروردین)، فروش توکن آغاز می شود. فروش توکن BASH به مدت هفت روز یا تا زمانی که مسزان مورد نظر فروخته شود، فعال خواهد بود.

برای پیوستن به فروش خصوصی، سرمایه گذاران باید حداقل 20000 توکن ADA در موجودی خود داشته باشند. در زمان انتشار این مطلب، این برابر با 21000 دلار است.

توکن های BASH به عنوان ابزار حاکمیتی و ارز پاداش برای Bashoswap پس از راه اندازی کامل آن استفاده می شود. جوایز BASH بین LPها(liquidity provider) برای ارائه نقدینگی در ADA و سایر توکن های مبتنی بر کاردانو توزیع می شود.

گسترش شبکه مشارکت ها

راه‌اندازی توکن LP بومی، مکانیسم استیکینگ و موتور خودکارسازی بازار در صرافی‌های پنکک سوآپ (PancakeSwap)، یونی کریپت (Unicrypt) و یونی سوآپ (Uniswap) گام‌های بعدی نقشه راه Bashoswap میباشد.

همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده است، Bashoswap تعدادی مشارکت استراتژیک بلندمدت با شرکت‌های ارز دیجیتال مهمی امضا کرد. همچنین به همراه آکادمی کریپتو پلاتینیوم(Platinum Crypto Academy)، تعدادی دوره آموزشی را رونمایی کرد.

همچنین، یک بازرسی پایگاه کد توسط سوکن (Soken)، یک فروشنده امنیت سایبری درجه یک در بخش قراردادهای هوشمند، سفارش داده است.

Bashoswap در هسته خود ترکیبی از صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال (DEX) در کاردانو (ADA) و یک لانچ پد راه اندازی غیرمتمرکز برای پروژه های امیدوارکننده در مراحل اولیه، میباشد.

Bashoswap که توسط تیمی از متخصصان حرفه‌ای Web3 مدیریت می‌شود، طراحی شده است تا یک تجربه DeFi یکپارچه و کم هزینه را به اکوسیستم کاردانو (ADA) ارائه دهد. از زمان راه‌اندازی قراردادهای هوشمند در سپتامبر 2021 (شهریور 1400)، بزرگترین شبکه اثبات سهام (PoS) انواع پروتکل‌های DeFi غنی از ویژگی‌ها را نصب کرد.

همانطور که قبلاً توسط U.Today گزارش شد، اکوسیستمDeFi  کاردانو از 300 میلیون دلار در کل ارزش قفل شده در چندین پروتکل، فراتر رفت. این را می توان با اپتیمیسم (Optimism)، محبوب ترین راه حل مقیاس پذیری لایه 2 اتریوم(Ethereum) مقایسه کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع