زمان خبر:3 ثانیه قبل

وکیل مدافع، جیمز کی. فینلان (James K. Finlan) در توییتر گفته است که وکلای ریپل در تلاش برای به دست آوردن زمان اضافی برای پاسخ به اصلاحات پیشنهادی SEC در اسناد مشاهده شده در دادگاه، درخواستی را ارائه کرده اند.

ریپل برای پاسخ به اصلاحات SEC به زمان بیشتری نیاز دارد
فینلان یک کپی الکترونیکی از نامه ای را به اشتراک گذاشته است که در آن متهمان، برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse) و کریستوفر لارسن (Christopher Larsen) به نمایندگی از آزمایشگاه ریپل، درخواست تمدید زمان برای پاسخ به اصلاحات پیشنهادی کمیسیون امنیت و تبادل ایالات متحده در چهار مجموعه اسناد از جلسات آژانس با اشخاص ثالث مرتبط با پرونده را دارند. 

هدف از پاسخ متهمان این است که روشن کنند آیا با این اصلاحات موافق هستند یا خیر. درخواست کسب وقت اضافی با موافقت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت شده است.

طبق نامه خطاب به قاضی سارا نتبرن (Sarah Netburn)، تیم حقوقی SEC موظف است اسناد ویرایش شده را تا آغاز هفته آینده ارائه کند. متهمان ریپل ملزم به ارائه پاسخ در ۲۸ مارس (۸ فروردین) هستند.

با این حال، اکنون تیم حقوقی ریپل از دادگاه درخواست تمدید زمان برای ارائه پاسخ را کرده است.

در ۲۴ مارس (۴ فروردین)، همانطور که توسط U.Today پوشش داده شده است، SEC درخواستی را برای تمدید زمان به منظور ایجاد اصلاحات فوق در یادداشت های مربوط به پرونده ریپل به دادگاه ارائه کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع