زمان خبر:3 ثانیه قبل

جوایز اسکار، در چند سال گذشته، تماشاگران را گیج و شوکه کرده است؛ چه به دلیل انتخاب فیلم اشتباه به عنوان برنده و چه به دلیل کسل کننده بودن.

و امسال، این یکی دیگر از شکست های حیرت انگیز است. در یک چرخش عجیب و غیرمنتظره، ویل اسمیت(Will Smith)، بازیگر، روی صحنه به کریس راک کمدین سیلی زد، پس از آن که کریس راک(Chris Rock)، یک شوخی درباره جادا پینکت اسمیت(Jada Pinkett Smith)، همسر ویل اسمیت انجام داد.

کریس راک برای اهدای جایزه روی صحنه بود که تصمیم گرفت چند شوخی در مورد اعضای تماشاچی بکند که یکی از آنها جادا بود.

 “جادا، من تو را دوست دارم. همینطور جی آی جین(G.I Jane)، بی صبرانه منتظر دیدن آن هستم. یک دقیقه بعد، ویل اسمیت روی صحنه بود. آنچه در پی داشت، یک سیلی سریع اما به ظاهر دردناک بود.”

از آن زمان، کلیپ ضربه زدن به کریس راک با بیان نظرات چندین سلیبریتی شبکه های اجتماعی را در بر گرفت. به نظر می رسد بسیاری از عموم مردم در کنار کریس راکس هستند، در حالی که بسیاری دیگر نیز از تصمیم ویل اسمیت برای دفاع از همسرش حمایت می کنند. در هر صورت، این کلیپ در حال پخش است، با یک ویدیوی یوتیوب که در کمتر از سه ساعت بیش از 277 هزار بازدید به دست آورد.

با توجه به اینکه ویدیوهای محبوبی مانند «چارلی من را گاز گرفت» به عنوان NFT به حراج گذاشته شد، احتمال تبدیل شدن اسپات های افراد مشهور به NFT نیز زیاد است. NFT ویدیوهای محبوب چیز جدیدی نیست. با توجه به اینکه پلتفرم هایی مانند یوتیوب، سازندگان را تشویق می کنند تا در این مسیر حرکت کنند، به نظر می رسد هیچ ایده خاصی برای NFT های ویدیویی وجود ندارد.

سوزان وویچیکی(Susan Wojcicki)، مدیرعامل یوتیوب، حتی در نامه ای به سازندگان درباره NFT ها نوشت. او گفت: “ما همیشه بر گسترش اکوسیستم YouTube متمرکز شده‌ایم تا به سازندگان کمک کنیم تا با استفاده از فناوری‌های نوظهور، از جمله در مواردی مانند NFT، سرمایه‌گذاری کنند و در عین حال به تقویت و بهبود تجربیاتی که سازندگان و طرفداران در YouTube دارند، ادامه می‌دهیم.”

با این حال، باید دید کریس راک در مورد «به یاد ماندن» لحظه شرم آور خود برای همیشه چه می گوید.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:coinquora



منبع