زمان خبر:57 ثانیه قبل

بر اساس گزارشی که روز دوشنبه توسط ETF Stream منتشر شد، شرکت سرمایه‌گذاری کریپتو بریتانیا ETC Group، سه محصول رمزارزی جدید قابل معامله‌ در بورس(ETP) را راه‌اندازی کرد که ارزش سه ارز رمزنگاری‌شده را دنبال می‌کنند: Avalanche (AVAX)، Polygon (MATIC) و Cosmos (ATOM).

ابزارهای سرمایه گذاری جدید در بورس SIX Swiss مستقر در زوریخ و Deutsche Börse مستقر در فرانکفورت در دسترس هستند.

برادلی دوک(Bradley Duke) بنیانگذار گروه ETC، ادعا می کند که سرمایه گذاران به منظور تنوع بخشیدن به پرتفوی خود، “به طور فزاینده ای علاقه مند” شده اند تا در معرض شناخته شده ترین آلت کوین ها قرار بگیرند. دوک ادعا می کند که جدیدترین محصولات سطح قابل توجهی از نقدینگی را برای معاملات با کیفیت بالا ارائه می دهند

گروه ETC همچنین برای سرمایه گذاران نهادی دسترسی به ارزهای رمزنگاری شده ای مانند بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین را فراهم می کند.

در ماه دسامبر، ارائه‌دهنده برتر اوراق بهادار دارای پشتوانه رمزنگاری در سطح سازمانی اروپا، ETP را برای Polkadot، Solana، Cardano و Tezos راه‌اندازی کرد.

در اوایل این ماه، این شرکت همچنین با راه‌اندازی اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETP) با تمرکز بر متاورس جهان، حرکتی پیشرو انجام داد. این به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا در معرض تعداد زیادی از شرکت‌هایی قرار بگیرند که روی فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند VR/AR و گرافیک سه‌بعدی کار می‌کنند.

گروه ETC سال 2020 در دویچه بورس اولین محصول قابل معامله در بورس بیت‌کوین با تسویه مرکزی در جهان را عرضه کرد. در اکتبر گذشته، دارایی های تحت مدیریت آن به بیش از 1.5 میلیارد دلار رسید و تبدیل به ETP شماره یک ارز دیجیتال با پشتوانه فیزیکی در جهان شد.

ژوئن گذشته، این شرکت اعلام کرد که اولین ETP بیت کوین را در بریتانیا فهرست می کند.

این شرکت اکنون هشت ETP با پشتوانه فیزیکی ارائه می دهد که ارزش ارزهای دیجیتال جداگانه را ردیابی می کند.

گروه ETC با عرضه محصولات خود در فرانکفورت، وین، پاریس، لندن، آمستردام، زوریخ و فرانکفورت توانسته حضور چشمگیری در بازارهای مالی اروپا به دست آورد. اروپا به طور کلی در مقایسه با ایالات متحده دوستدار ارزهای دیجیتال است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:utoday



منبع