زمان خبر:4 دقیقه قبل

وکیل مدافع، جیمز کی فیلان (James K. Filan)، که اغلب به روزرسانی های پرونده ریپل با کمسیسون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را منتشر می‌کند، در توئیتی نوشت که ریپل با تمدید زمانی در درخواستی که هفته گذشته به دادگاه ارائه شد، یک پیروزی کوچک دیگر به دست آورده است.

ریپل زمان بیشتری برای پاسخ به SEC دریافت می کند

فیلان توئیت کرده است که غول فینتک از سانفرانسیسکو از دادگاه چراغ سبز دریافت کرده است تا مهلت بیشتری برای پاسخگویی به SEC در مورد اصلاحاتی که در صورتجلسه با اشخاص ثالث انجام داده است، دریافت کند. آژانس اجازه داده بود تا در چهار مجموعه از اسناد (یادداشت های آژانس از جلسات قبلی خود با اشخاص ثالث) مربوط به پرونده ریپل، برخی اصلاحات را انجام دهد.

جیمز فیلان خاطرنشان می کند که حرکت ریپل برای به دست آوردن زمان اضافی با یک ترتیب متنی تأیید شد. تنظیم کننده اسناد ویرایش شده را برای ارزیابی توسط تیم وکلای ریپل تا فردا، 30 مارس (10 فروردین)، ارائه خواهد کرد. انتظار می رود تیم حقوقی ریپل در 4 آوریل (15 فروردین) پاسخ خود را ارائه دهد.

گلدمن ساکس ریپل را به عنوان “فرصتی برای پرداخت” می شناسد

بخش بانکداری و سرمایه گذاری بانک گلدمن ساکس، اخیراً از شبکه ریپل به عنوان فرصتی برای انجام پرداخت ها به همراه Circle (ناشر استیبل کوین USDC) و صرافی عمومی کوین بیس یاد کرده است.

گزارش غول بانکی ایالات متحده، RippleNet را برجسته می کند، شبکه ای که توسط آزمایشگاه های ریپل برای بانک ها، شرکت های حواله و سایر موسسات مالی و ارائه دهندگان خدمات پرداخت ساخته شده است. RippleNet بیش از 300 مشتری در سراسر جهان با چندین راهرو نقدینگی درخواستی (ODL) دارد که امکان تبدیل یکپارچه ارزها را با استفاده از XRP هنگام انجام حواله ها و پرداخت های بین المللی فراهم می کند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: U.today



منبع