زمان خبر:24 دقیقه قبل

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، طی مصاحبه اخیر خود با CNBC، به پذیرش رو به رشد ارزهای دیجیتال اشاره کرد.

در حالی که ایالت ها مایل به جمع آوری مالیات در رمزارزها هستند و صندوق های ثروت دولتی نیز درگیر آن شده اند، این میلیاردر معتقد است که این صنعت هنوز در مراحل اولیه چرخه پذیرش خود است.

نووگراتز در مورد عملکرد قیمت بیت کوین می گوید که اکنون در مقایسه با هفت هفته پیش نسبت به وضعیت بازار خوشبین تر شده است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، نووگراتز پیش بینی کرد که بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۲ به دلیل سیاست های فدرال رزرو برای ریکاوری با مشکل مواجه خواهد شد.

اوایل امروز، قیمت بیت کوین به بالاترین حد سالانه خود یعنی ۴۸،۱۲۸ دلار در صرافی Bitstamp رسید که تقریباً ۴۶ درصد از ۲۴ ژانویه (۴ بهمن ۱۴۰۰) بهبود یافته است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، نووگراتز اخیراً پیش بینی کرده است که بیت کوین در ۵ سال آینده در نهایت به ۵۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.

نووگراتز ضمن صحبت از تحولات اخیر در حوزه نظارتی، ادعا می‌کند که جانت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه‌داری، نسبت به ارزهای دیجیتال بسیار دوستانه‌تر شده است.

او انتظار دارد که دموکرات‌ها، که معمولاً در مورد رمزارزها تندروتر هستند، اکنون که دارایی‌های دیجیتال در بین رای‌دهندگانشان محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند، موضع ملایم‌تری در این مورد اتخاذ کنند. با این حال، برخی از اعضای جناح مترقی این حزب، مانند سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren)، سناتور ماساچوست، به شدت مخالف رمزارزها هستند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: U.today



منبع