زمان خبر:36 دقیقه قبل

شرکت سرمایه گذاری WisdomTree بخش دیگری از محصولات رمزنگاری قابل معامله در بورس (ETP) را در بازار اروپا راه اندازی کرد

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، ETPهای جدید شامل Solana (SOL)، Cardano (ADA) و Polkadot (DOT) در بورس اوراق بهادار سوئیس SIX و Börse Xetra در روز سه‌شنبه فهرست شده‌اند. بورسهای Euronext در پاریس و آمستردام آنها را در پایان ماه اضافه خواهند کرد

Crypto ETPها وسایل سرمایه گذاری اصلی هستند که به راحتی در معرض کریپتوها قرار می گیرند. آنها در اروپا رایج هستند، جایی که رگولاتورها نسبت به محصولات کریپتو سریعتر اقدام کرده اند.

WisdomTree و سایر صادرکنندگان مانند VanEck و 21Shares همگی ETPهای رمزنگاری را در اروپا بسیار فراتر از عرضه‌های ساده بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) راه‌اندازی کرده‌اند.

در همین حال، در ایالات متحده، مدیران دارایی های رمزنگاری هنوز برای اولین وسیله سرمایه گذاری اسپاتی بیت کوین که از کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجوز میگیرد، در حال مبارزه هستند. SEC در اکتبر گذشته دو ETF آتی بیت کوین را با تسویه نقدی مجاز کرد.

جیسون گاتری، رئیس دارایی‌های دیجیتال بخش اروپا WisdomTree در بیانیه‌ای گفت: «یک جزء کلیدی در رویکرد ما راه‌اندازی استراتژی‌هایی است که با سرمایه‌گذاران نهادی هماهنگ خواهد شد.

رقابت باعث کاهش هزینه‌های ETP کریپتو شده است (0.95٪ WisdomTree در میان پایین‌ترین‌ها است) اما همچنین ناشران را برای نوآوری تحت فشار قرار داده است. FTX و CoinShares هفته گذشته گفتند که در حال کار برای راه‌اندازی «اولین» Solana ETP هستند که بخشی از پاداش‌های استیک را به سرمایه‌گذاران برمی‌گرداند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:coindesk



منبع