زمان خبر:5 دقیقه قبل

چند ساعت پیش، یک حمله گسترده توسط بیلی مارکوس، خالق دوج کوین، به DogeTuber مت والاس انجام شد و او را به خالی کردن زیرپای سرمایه گذاران متهم کرد. این حمله در دو توئیت در حساب رسمی توئیتر مارکوس مشخص بود.

در اولین توئیت، مارکوس توئیتی را به اشتراک گذاشت که توسط یک حساب کاربری تحت نام “Coffeezilla” ارسال شده بود. توئیت اصلی ویدئویی از تماس تلگرامی با والاس و چند نفر دیگر بود، در حالی که والاس در تلاش بود تا آنچه را که اتفاق افتاده توضیح دهد.

Coffeezilla توئیت را با این جمله نوشت: “DogeTuber”، مت والاس شتکوین دیگری راه اندازی کرد و فوراً از بین رفت، lmao. تلگرام آن ها هرج و مرج محض است، در حالی که مارکوس توئیت را به اشتراک گذاشت و خشم خود را ابراز کرد.

کمتر از دو ساعت پس از انتشار اولین توئیت، مارکوس توئیت دیگری در حمله به والاس منتشر کرد:

نکته: اگر نمی‌خواهید مردم برای همیشه به شما حمله کنند که پولشان را از دست داده‌اند، در سال 2022 یک ژتون درست نکنید. اگر نمی‌خواهید زیر پایتان خالی شود، در سال 2022 ژتون‌های چرند نخرید. من شکی در این باره ندارم که شتکوین ها 100% سرطان هستند، از کلاهبرداری گرفته تا توقف اسپم.

در مورد تماس تلگرام، عصبانیت بسیار آشکار بود زیرا سرمایه گذاران به تازگی پول خود را از دست داده بودند و آن را پس می خواستند، اما مت والاس و تیمش به نظر نمی رسید پاسخی داشته باشند. والاس مدام تکرار می کرد که از اتفاقی که افتاده آگاه نیست.

با این حال، والاس همچنان در صفحه رسمی خود توئیت کرد و گفت: “هدف از پذیرش شرکت‌ها برای پذیرش دوج کوین در هر شرایطی ادامه خواهد داشت.” به عبارت دیگر، به نظر می رسد که او با کانال یوتیوب دوج خود پیش خواهد رفت.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coinquora



منبع