زمان خبر:2 دقیقه قبل

علیرغم بی‌اعتمادی شدید، یک پروژه در حال ساخت میدانی برای بازی‌های NFT است – با گروهی از حامیان شناخته شده

فراکتال، پلتفرم توکن‌های غیرقابل تعویض مرتبط با بازی (NFT)، 35 میلیون دلار در یک دور اولیه به رهبری Paradigm و Multicoin Capital جمع‌آوری کرده است. سرمایه گذاران دیگر عبارتند از: Andreessen Horowitz (a16z)، آزمایشگاه Solana، Animoca Brands، Coinbase Ventures و مدیرعامل ترافورم لبز، Do Kwon.

این پلتفرم که در ماه دسامبر توسط جاستین کان(Justin Kan) بنیانگذار Twitch راه اندازی شد، به عنوان بازاری برای بازیکنان جهت خرید NFT های مبتنی بر Solana به طور مستقیم از شرکت های بازی و همچنین یک بازار ثانویه برای تجارت همتا به همتا عمل می کند.

کان به CoinDesk گفت که از زمان راه‌اندازی این پلتفرم، همه بازی‌هایی که با «لانچ پد» جدید فراکتال همکاری می‌کنند، NFT خود را به فروش رسانده‌اند و یک مجموعه به ۳۳۰۰۰ خریدار منحصر به فرد رسیده است. Tiny Colony با فروش 2 میلیون دلار از NFT های خود در هنگام راه اندازی، بیشترین افزایش را در پلتفرم به دست آورد.

کان در مصاحبه ای با CoinDesk گفت: “همیشه تبلیغات زیادی در مورد NFT ها وجود داشته است، اما چیزی که سرمایه گذاران اکنون می بینند این است که در واقع بادوام هستند.” «حتی اگر بازار نزولی باشد، حتی اگر قیمت‌ها پایین بیاید، این ایده که مردم می‌خواهند دارایی‌های دیجیتال را در اینترنت جمع‌آوری کنند، باقی خواهد ماند. آیتم های دیجیتال در بازی، اساساً مانند دسته جدیدی از تجارت الکترونیک است.

در حالی که برخی از هیاهوها در مورد بازی‌های بازی برای کسب درآمد در ماه‌های اخیر به دلیل سرمایه‌گذاری نهادی کاهش یافته است، پول همچنان در مقادیر سخاوتمندانه به فضای رو به رشد سرازیر شده است.

سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه تنها در ماه مارس(اسفند) شامل جمع آوری سرمایه ۲۵ میلیون دلاری برای پلتفرم بازی مبتنی بر ترا، C2X، جمع آوری ۴.۸ میلیون دلار برای استارت‌آپ بازی‌های بلاک چین Battlebound و ۶ میلیون دلار برای بازی Crypto Raiders NFT مبتنی بر Polygon بود.

حتی عناوین جدید بازی برای کسب درآمد مانند برنامه «حرکت برای کسب درآمد» مبتنی بر Solana STEPN شروع به محکم کردن جای پای خود در بازار کرده‌اند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:coindesk



منبع