زمان خبر:1 دقیقه قبل

کارلایل گروپ(Carlyle Group) روز چهارشنبه گفت 4.6 میلیارد دلار برای دومین صندوق اعتباری خود که تأمین مالی از طریق اوراق بدهی به شرکت‌ها، از جمله مشاغل خانوادگی و شرکت‌های تحت حمایت سهام خصوصی را ارائه می‌کند، جمع‌آوری کرده است.

صندوق جدید، Carlyle Credit Opportunities Fund، از هدف اولیه 3.5 میلیارد دلاری خود فراتر رفت و انتظار می‌رود که تا 6 میلیارد دلار برای استقرار در هنگام محاسبه توانایی خود برای استقراض داشته باشد.

الکس پوپوف(Alex Popov) رئیس استراتژی های اعتباری غیر نقدینگی کارلایل، در مصاحبه ای گفت: این صندوق تاکنون 3.8 میلیارد دلار از سرمایه موجود خود را در 22 کسب و کار در سراسر آمریکای شمالی و اروپا سرمایه گذاری کرده است. این تقریباً دو برابر اندازه صندوق اولیه است که در سال 2019 2.4 میلیارد دلار از سرمایه گذاران جمع آوری کرد و تا پایان سال گذشته نرخ بازده داخلی خالص (IRR) 15 درصد را ایجاد کرد.

پوپوف گفت: “ما همچنان در حال بررسی فرصت های سرمایه گذاری قابل توجه در بازار فعلی هستیم.”

او گفت که این صندوق سرمایه انتقالی را برای شرکت ها و مشاغل برای شرایطی از جمله “خرید عمده، گسترش به بازارهای مختلف یا تغییر مالکیت” فراهم می کند.

سرمایه گذاری های کارلایل شامل یک بسته تامین مالی 320 میلیون پوندی به گروه Caffè Nero، یک قهوه فروشی زنجیره ای بریتانیایی است. کارلایل همچنین در کنار Wells Fargo (NYSE:WFC)، برای Digital Intelligence Systems LLC، یک شرکت برون سپاری مستقر در ویرجینا، برای به دست آوردن یک رقیب کوچکتر، Signature Consultants LLC، تأمین مالی کرد.

کارلایل به دنبال تقویت پلت فرم اعتباری خود است که تا دسامبر 73 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت داشت. هفته گذشته، Carlyle با Fortitude Re به توافق رسید تا 2.1 میلیارد دلار سرمایه برای بیمه اتکایی تامین کند و 50 میلیارد دلار از دارایی های آن را مدیریت کند. کارلایل همچنین در ماه مارس با خرید مدیریت اعتبار CBAM موافقت کرد که 15 میلیارد دلار اضافی به دارایی های تحت مدیریت آن اضافه می کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:investing



منبع