.
بیت‌کوین اخیرا روند خوبی را پیش‌گرفته و گاوهای بازار امیدوارند تا این رمزارز به‌سمت ۵۰ هزار دلار حرکت کند. بیت‌کوین در شروع سه‌ماهه جدید بالای سطح ۴۶ هزار در جریان است و کاهش نوسانات نشان می‌دهد بازار در حال تصمیم‌گیری برای روند آینده است. ازجمله اخبار تاثیرگذار در روند بیت‌کوین می‌توان به چاپ پول در کشورهای مختلف نظیر ایالات‌متحده، بانک مرکزی اروپا و کشورهای آسیایی نظیر ژاپن اشاره کرد.
.
بااینکه نقطه قیمتی بیت‌کوین اکنون مشابه سه ماه پیش است، کاهش نوسان و سیگنال‌های کوتاه‌مدت نوید افزایش قیمت را می‌دهند؛ برخی تحلیل‌گران به احتمال رسیدن بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار اشاره دارند که می‌تواند اولین جهش بزرگ و مهم این رمزارز در سال جدید باشد. در این زمینه بایستی شاخص‌های آن‌چین را مدنظر قرار داد و بررسی کرد.
.
🚨 این محتوا به هیچ‌عنوان پیشنهادی برای خریدوفروش نیست.
.
خروج شدید بیت‌کوین از صرافی‌ها هم نکته قابل‌توجهی است که می‌تواند در روند هفتگی بیت‌کوین موثر باشد. فشار عرضه و تقاضا نکته‌ای است که باید در این زمینه مدنظر قرار داد. این اتفاق پیش‌تر هم افتاده و باعث تشکیل سقف تاریخی جدید در بیت‌کوین شده است. از دیگر مواردی که باید این هفته در معاملات بیت‌کوین در نظر داشته باشید، رابطه روند این رمزارز با آلت‌کوین‌ها و همچنین نرخ هش‌ریت است. برخی تحلیل‌گران بر این باورند که آلت‌سیزن و حرکت جریان نقدینگی به‌سمت آلت‌کوین‌ها باعث پایداری بیت‌کوین شده و آن را از تحرکات نوسانی دور می‌کند. از سوی دیگر، سختی شبکه بیت‌کوین بالاترین سطح تاریخی خود را ثبت کرده و این موضوع نیز می‌تواند در نرخ رمزارز تاثیرگذار باشد.
.
پیش‌بینی شما از روند هفتگی بیت‌کوین چیست؟
.
نظر خود را با ما در میان بگذارید.
.
منبع: cointelegraph
.
اهمیت: مهم
.
#بیتکوین #نرخ #روندهفتگی #روندبازار #کریپتو #آلتکوین #آلت_سیزن #هش_ریت #چاپ #پول