زمان خبر:6 ثانیه قبل

شرکت‌های AT&T و Discovery روز جمعه گفتند که واحد WarnerMedia متعلق به AT&T و Discovery (NASDAQ:DISCA) ادغام خود را کامل کرده‌اند.

این شرکت ترکیبی، Warner Bros Discovery Inc، معاملات خود را در نزدک با نماد “WBD” از روز دوشنبه آغاز خواهد کرد.

در ماه مه سال گذشته، شرکت‌ها شروع به ادغام و تبدیل شدن به یک کسب و کار رسانه‌ای مستقل کردند، هدف AT&T (NYSE:T) تمرکز بیشتر بر روی جاه‌طلبی‌های بی‌سیم و Discovery به دنبال تقویت کتابخانه محتوای است.

جان استانکی(John Stankey) مدیر اجرایی AT&T در بیانیه‌ای گفت: «با پایان این معامله، ما انتظار داریم در زمینه‌های رشد ۵G و فیبر خود در سطوحی بی‌سابقه سرمایه‌گذاری کنیم، جایی که شتاب قوی داریم.»

مجموعه‌های Warner Bros Discovery شامل Discovery Channel، Warner Bros. Entertainment، CNN، HBO، Cartoon Network می‌شود. خدمات پخش Discovery+ و HBO Max و فرنچایزهایی مانند «بتمن» و «هری پاتر».

به گفته تحلیلگران، اولویت اصلی دیوید زاسلاو(David Zaslav) پیشکسوت دیرینه دیسکاوری که این شرکت ترکیبی را رهبری می کند، سودآوری پخش ویدیو به اندازه کسب و کار قدیمی تلویزیون است.

دیسکاوری در روز پنجشنبه تیم اجرایی را برای رهبری جدید برادران وارنر دیسکاوری (WBD) اعلام کرد که به شدت بر گروهی از معاون های قابل اعتماد تکیه دارد، که بسیاری از آنها با مدیر اجرایی آن از ابتدای کارش در NBC کار کرده اند.

9 مدیر سطح بالای WarnerMedia، از جمله مدیر اجرایی جیسون کیلار(Jason Kilar) و مدیر استودیو و شبکه آن سارنوف(Ann Sarnoff) پیش از تشکیل شرکت ترکیبی در اوایل این هفته، خروج خود را اعلام کردند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:investing



منبع