زمان خبر:6 دقیقه قبل

یک تحلیلگر محبوب رمزارزها می‌گوید که یک اندیکاتور آنچین با سابقه تماس‌هایی که به سقف ها و کف ها داشته است، قویاً نشان می‌دهد که بیت‌کوین برای افزایش قیمت قابل توجهی آماده است.

تحلیلگر معروف به اسم مستعار TechDev به 382000 دنبال کننده توئیتر خود می گوید که میزان جریان خواب بیت کوین را تماشا می کند، یعنی میانگین تعداد روزهایی را که سکه ها دست نخورده باقی مانده اند را اندازه می گیرد. او جریان خواب را با اندیکاتور شمع های سه هفته‌ای روی تقاطع های آن ترکیب می‌کند که از داده های تاریخی قیمت برای شناسایی تغییرات روندها استفاده می‌کند.

دوره‌های بین جریان خاموشی خروج از منطقه سبز و تقاطع گردابی صعودی سه هفته‌ای برخی از بهترین فرصت‌های خرید بیت کوین را در 10 سال گذشته ارائه کرده است.

“از نظر من در این تحلیل عدم تقارن بسیار بالاست.”

 

 

TechDev همچنین نمودار دیگری را ارائه می دهد که دو شاخص را با هم ترکیب می کند که نشان دهنده عملکرد صعودی قیمت در آینده است. او می گوید که بیت کوین بالاتر از Kijun-Sen است که به طور سنتی در ابر ایچیموکو استفاده می شود و میانگین قیمت 26 دوره گذشته را محاسبه می کند. تحلیلگر Kijun-Sen را با شاخصی ترکیب می کند که عرض پیشرونده باندهای بولینگر را نشان می دهد.

به طور سنتی، عرض باند بولینگر کم یا باریک نشان می دهد که دارایی در حال آماده شدن برای اقدامات نوسانی در قیمت است.

“بیت‌کوین کیجون سن سه هفته‌ای را با پهنای باند بولینگر از لحاظ تاریخی پایین بازپس گرفت. حرکت صعودی کلان را با نوسانات قریب الوقوع پیشنهاد می کند.”

 

FPjZ1EOXwAMH2gM 300x158 - احتمال شروع روند صعودی قوی برای بیت کوین از نظر تحلیلگر معروف رمزارزها

 

با نگاهی به آلتکوین ها، TechDev همچنین می گوید علائم صعودی در نمودارها موجود شده است.

او به نمودار هفتگی ارزش بازار کل بازار آلت‌کوین نگاه می‌کند و می‌گوید که در حال حاضر در حال ایجاد حمایت قانع‌کننده از چندین میانگین متحرک نمایی (EMA)، مشابه سال 2016 (1395) قبل از صعودهای عظیم است.

 

FPxf2UbXIAIQ8n6 300x153 - احتمال شروع روند صعودی قوی برای بیت کوین از نظر تحلیلگر معروف رمزارزها

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: dailyhodl



منبع